Ach sandra, waarom mag het haar nou niet eens gewoon voor de wind gaan he! Het zou jullie zo gegund zijn. Sterkte! Hopelijk vind je snel iets zodat ze zich wat beter voelt.
wat mij nu de hoop geeft dat het goed komt is dat jij zo goed op haar past, naar haar luistert. Spiegelt ze jou ook niet weer een beetje omdat je het druk hebt gehad met Keet? Van Puur hoor ik over het algemeen alleen maar goede berichten. Venkel helpt natuurlijk ook een beetje bij darmproblemen. Kwiny krijgt het wel eens over haar hooi heen gesprenkeld. In ieder geval van de zijlijn een dikke knuffel voor jullie!
Dikke knuf voor jou en desert!! Hopelijk keert het tij snel en maar weer snel een blokje om met haar, beide even koppie leeg maken
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-14 09:34
Bedankt iedereen vor het meedenken,ik heb thuis geen internet,dus even stilte hier,wilt niet zeggen dat ik niet doorgaat met tobben met Desert... In dit geval heeft het spiegeltje niet met elkaar te maken helaas.... Wel in de zin dat ik voor haar vele stappen harder zet,omdat zij andere dingen doorgeeft dan de rest,maar dit moet niet lang gaan duren,het moet wel waardig blijven.
Ik heb een nieuwe wanhoopspoging gedaan en mee begonnen,duim dat het aanslaat....
san pfff wat een gedoe met desert, dikke knuffel voor jou Wat ik doris gaf (ook zwaar bevangen hoefbeen kwam er zelfs al doorheen en is iets teruggekanteld uiteindelijk kan normaal niet, maar goed doris was ook apart) Zij kreeg stopitch van de paarden drogist, lijnzaaddoppen en 1x daags een appel Stopitch staat voor de huid maar werkte bij haar dus ook bij haar hb. Ik had een boek vroeger mbt alle kruiden helaas kwijt maar kennis van mij heeft dat boek, kan haar is erin laten kijken wat er in staat misschien nog wat anders wat je kan geven ter ondersteuning
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-14 17:45
Sorry als ik jullie laat schrikken..
De cirkel is rond!!!
Mijn spiegel heeft rust nu.. We hebben geknokt al die jaren,maar nu is was het tijd om mijn meisje te laten gaan,.. Deze beslissing heb ik vandaag gemaakt uit gevoel en uit liefde en respect voor haar,nu kan het nog met een beetje waardigheid..
Dag lieve Desert,bedankt voor alles,tussen ons was het LIEFDE in hoofdletters en als ik alles opnieuw kon doen,zou ik het weer allemaal net zo doen.. Geniet maar lekker onbezorgd van je veulen daarboven,ik had het je zo nog gegund...
Ik kom er later wel op terug,heb nog steeds geen internet en heb even zelf tijd nodig,maar het is goed zo!!! Bedankt al die tijd voor jullie steun hier,dat heeft mij en ook Desert er steeds doorheen geholpen..
timokyana
ach San...................... ik voelde hem aankomen en toch schrik ik ervan...................... Slaap zacht lieve meid, wat hebben we vanaf de zijlijn mogen meegenieten van je.
Heel veel sterkte!
YazhiSien
Geplaatst: 06-06-14 17:52
Lieve san en Rene....respect....
Lief desje.....rust zacht......
Meer weet ik even niet te zeggen. Heb alles al tegen je gezegd....xx
Hier een stille meelezer. Heel veel sterkte, wat een dapper besluit
Neem de tijd voor jezelf, het is een groot deel van jezelf dat je laat gaan.
Ymor
Geplaatst: 06-06-14 18:01
Ze is er niet meer. Het staat als platte tekst weergegeven. Niet iedereen zal en kan de impact van deze woorden begrijpen.
Lieve desert, Je was een wijze merrie Een once in a lifetime paard We hadden nog zoveel van je willen en kunnen leren Helaas zullen we het in de toekomst zonder jou moeten doen We zullen dingen verkeerd aanpakken, maar er komen altijd momenten dat we aan jouw wijsheden terug denken. Het zal ons helpen problemen aan te pakken. Maar ook om te genieten. Je vrouwtje weet wel wat ik bedoel.
Rust zacht lieve desert De cirkel is helaas nu echt rond.
Sandra en rene heel veel sterkte. Neem de tijd om dit te verwerken. Desert we zullen je missen
cam
Geplaatst: 06-06-14 19:00
Ondanks dat het niet heel onverwachts is want uit je berichtjes begrepen we allemaal dat het niet goed ging is het eigelijk toch wel onverwachts. Maar wat een lieve, dappere en warme eigenaren zijn jullie toch. Een beslissing als deze nemen om dat het beter is voor Desert en je zelf weg cijferen. Ik vind het jammer dat ik deze bijzonder dame nooit heb mogen ontmoeten, maar jouw verhalen waren zo warm en vol van liefde voor haar dat ik eigelijk wel een heel goed beeld heb van haar en jullie band samen. Neem de tijd voor je zelf en heel soms is het goed dat de cirkel rond is, want dat houdt in dat ondanks dat ze lijfelijk niet meer bij je is, je haar nooit kwijt raakt.
Lieve Desert rust zacht.
NorwayFjord
Geplaatst: 06-06-14 19:10
Ach San, heel veel sterkte voor jullie! Ik heb diep respect voor jullie keus, ik geloof meteen dat dit het beste voor Desert is geweest.. Moet er stiekem wel even een traan om laten, gewoon omdat ik weet wat ze voor je betekende.. Liefs
Ik scrolde even snel door facebook heen en zag Loes d'r berichtje, zoals de anderen zeggen het is niet helemaal onverwachts maar toch schrik je ervan.. Heel veel respect voor je eerlijke keus keus voor Desert, heel vee sterkte allebei
Schrik me rot. Heel veel sterkte, weet even niks te zeggen.
Jessica_1998
Geplaatst: 06-06-14 20:02
Ik zag loes haar berichtje ook op facebook. Bij de eersre zin dacht ik al nee het zal toch niet.. En toen ik verder las schrok ik toch wel. Heel erg veel sterkte san en renee.. Jullie hebben haar alles gegeven. Maar jullie weten ook zeker wat het beste is voor haar. Zit met tranen in mn ogen hier.. Nog een keer heel veel sterkte.
xjessie74
Geplaatst: 06-06-14 20:04
Heel veel sterkte! Wat een dapper en moeilijk besluit. Heb d'r geen woorden voor.....
Sorry ik wilde niet dat jullie zouden schrikken...vind het echt vreselijk erg... Moet alleen maar aan San en Rene denken. Ik vond dat desert dit eerbetoon verdient. En ik weet uit ervaring dat het fijn is als mensen met je mee leven. Nogmaals sorry..x
Maakt niet uit loes, anders had ik het hier gelezen en was ik ook geschrokken. Vind het erg mooi wat je hebt geschreven loes en een mooi eerbetoon aan desert
onpaard
Geplaatst: 06-06-14 20:18
Loes ik heb geen facebook maar las het hier. Lief dat je een eerbetoon hebt gemaakt. Sandra en Rene zullen het vast waarderen.
Laatst bijgewerkt door onpaard op 06-06-14 20:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Heel veel sterkre, wat een moeilijk en dapper besluit....
Kimara_00
Geplaatst: 06-06-14 21:26
Echt heel veel sterkte! Respect voor Sandra en René. Zit hier met tranen in m'n ogen maar jullie besluiten altijd het beste voor jullie paardjes en nu weer. Dat Desert nu maar fijn mag rusten. We zullen haar nooit vergeten en haar wijsheden leven voort