En ik kan goed begrijpen dat jullie hoofdpijn hebben, heb ik ook altijd na zo'n dagen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
even eerst voor jou en manlief want dat dit er inhakt mag ons allemaal duidelijk zijn......
voor Whizzy en vanaf nu alleen maar de goede kant uit,jullie hebben je portie wel gehad lijkt me.Al wordt er nooit naar gevraagd....
vannacht zal ik wel goed slapen denk ik, morgen gaan we maar longeren of rijden. Zadel heel eventjes gepast vanavond en een paar rondjes gewoon aan de hand in de longeercirkel gelopen - alvast voor het gevoel. 
Niks meer te merken van de koliekaanval.
wat een super nieuws......

Zowel Knoxx als zijn moeder staan niet te dik en ze hebben inderdaad regelmatig nog hooi liggen als ze hun volgende portie krijgen. Ze eten zichzelf dus niet tonnetje rond maar stoppen netjes op tijd (flinke shetlanders hé?
). Nu, niet dat ik mij er iets van aantrek, mijn pony's, mijn regels, en de DA vond dat precies ook een rare opmerking... Beter te veel hooi dan te weinig, toch? 

nee dat bedoelde ik niet hahaha. Fijn dat ie ook op die manier weer aan het werk wilt