Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
romeorowan schreef:Allereerst mijn medeleven voor de eigenaar van het overleden paard.
Een aantal jaren geleden zijn 2 enters van mij behandeld met een goedje wat op de rug werd gegoten, volgens mij Ivomec pour On.
Zou dat kunnen, bestaat dat? Het was als behandeling bij een hardnekkige spoelworm besmetting, die met gewoon ontwormen niet weg ging. Volgens mij is dat ook een middel voor koeien.
1 van de enters kreeg na verloop van tijd soort van brandplekken op haar rug.
Heb ik gewoon geluk gehad dat deze 2 het hebben overleefd of is dit middel ongevaarlijk?
Coliena schreef:Om op vragen te antwoorden: ja. Maar om waaschijnlijk begrijpelijke redenen, loop ik hier liever niet mee te koop op bokt. zelfs openlijk reageren doe ik niet graag. Is niet mijn taak en is onbegonnen werk. Maar lezen doe ik graag en van zulke toestanden (ivomec en paarden) gaan mijn haren recht overeind staan. Dan word ik lichtelijk agressief. Met alle respect dus.
Dus vanaf nu ga ik weer een beetje in stand by toestand. Mensen die vragen hebben kunnen die altijd stellen. Geen probleem.
erleyne schreef:Het verbaasd met dat er zo weinig mensen op de hoogte zijn van de werking van dit middel.
Een hele slechte zaak, ik was gelukkig al heel lang op de hoogte en mijn da hoeft er dus ook niet mee aan te komen. hopelijk draagt dit topic bij aan een stukje bewustwording.