Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Quellian schreef:Cayenne schreef:Ik zie helemaal geen veranderingen in het verhaal.
Het is maar hoe je het leest.
Jammer dat het weer eens niet wordt gelooft terwijl het paard misschien hulp nodig heeft dat TS (weliswaar door leeftijd) niet kan bieden. Dat een DA niet wil komen geloof ik wel. Ik heb er zelf ook wel eens mee te maken gehad toen mijn paard nog leefde.
Als je dat zo over je kant laat gaan in een dodelijk geval als dit, dan vind ik je extreem nalatig. Er zijn meer DA's, zoiets hoef je niet te accepteren en anders kun je altijd nog zelf naar de DA rijden.
En als je het topic helemaal doorleest, dan kom je de aanpassingen tegen (de ene keer weet ze niet hoeveel er gegeten is, het andere moment is er niets gegeten, dan zit haar moeder de wacht te houden, dan zijzelf ook met haar laptop in de stal, etc.).
Beaux schreef:Hoe is het ondertussen met je paard TS?
Beaux schreef:Ongelooflijk @Quellian, dat je zo oordeelt over iemand die je niet kent....

djinnie schreef:Sheran schreef:Wat voor prikplaatjes bedoel je? Draad heb ik wel.
@Sheran: ik snap wel dat jij je paardje wilde redden van de slacht, maar het financieel onhaalbaar is om hem zelf te houden en ergens neer te zetten... Dus je intentie vind ik super. Alleen, ik zou geen nachtrust meer hebben als ik een paardje bij taxus zou hebben lopen. Had ik een weitje gehad, dan had je haar/hem zo mogen brengen... Helaas heb ik door financiele redenen mijn paardje moeten verkopen, eind vorig jaar... Geld ook hier een issue dus.
Prikpaaltjes zouden super kunnen werken. Ruime vierkant eromheen afzetten, maar hoe krijg je stroom op de draad? Paddestoelen zijn ook duur... Probeer in ieder geval, als het mag van de eigenaren van het land, toch te zorgen dat je paard er niet bij kan, zelfs niet als ie wil... Succes.
Beaux schreef:Ik denk niet dat je paardje een kilo naaldjes op heeft hoor TS als ik het zo lees.
Tallie_Ho schreef:Ach, je moet maar zo denken, als de eigenaar er zo makkelijk over denkt, misschien verdient ze dan geen paard..
Als mijn paard taxus binnen krijgt ga ik allereerst niet eerst op bokt en ik zou al helemaal geen rust in mijn bliksem hebben.
Ik ken het verhaal van Satour en Tjody maar al te goed, aangezien ik Vivian goed ken.
Heel hard gezegd, maar als mijn DA niet wil komen, dan gaat hij direct naar een kliniek, op de kar en wegwezen..