Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chiqa schreef:Zijn er eigenlijk verplichtingen waar een stal eigenaar zich aan moet melden
als er droes heerst?
Dennis schreef:Evenementen worden soms wel afgelast, maar niet altijd zoals hier in de polder recent (niet) gebeurd is (hoorde ik ook pas dit weekeind).
Wil ik mijn stal dicht houden tot alle besmettings gevaar over is ben ik (als mijn pony's nu allemaal alleen maar beter worden) 4 maanden verder als ik alle verhaaltjes mag geloven. De eerste besmettings gevaren van echt snot en pus zijn na 2 tot 4 weken over nadat het laatste paard beter is (zeggen ze, maar ik heb al veel verschillende dingen gehoort).
Dennis schreef:Wil ik mijn stal dicht houden tot alle besmettings gevaar over is ben ik (als mijn pony's nu allemaal alleen maar beter worden) 4 maanden verder als ik alle verhaaltjes mag geloven. De eerste besmettings gevaren van echt snot en pus zijn na 2 tot 4 weken over nadat het laatste paard beter is (zeggen ze, maar ik heb al veel verschillende dingen gehoort).
Max schreef:Natuurlijk kan het iets zijn wat sterk op droes lijkt, maar zolang dat niet bekend is des te meer reden om de stallen dicht te houden.
stef schreef:tienus: bedrijfsrisico, dat weet je vante voren!
Ik vind het ook geen "aanvaardbaar" risico, helemaal omdat ze de verantwoordelijkheid bij de ouder legt (en de ouders an lesklanten ebben over het algemeen de ballen verstand van paarden)