Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
avanti4ever schreef:
ik moeteerlijk zeggen mijn paard is nog nooit in n kliniek geweest
alleen mn vorige pony dat was savonds is dat ook duurder?
nou ja ik weet inet wat t kost maar als t nosig is voor mn paard maakt t me niet uit welke dag het is:) als is het 31 dec en 00;00uur;)
LoveDunc schreef:Gister liep ze op 3 benen en nu weer gewoon op 4 klaar. Ze hebben afgewacht tot vanmorgen en toen ging het alweer stukkebeter.
LoveDunc schreef:Gister liep ze op 3 benen en nu weer gewoon op 4 klaar. Ze hebben afgewacht tot vanmorgen en toen ging het alweer stukkebeter.
Ilsiie schreef:jemig ga nou niet sarcastisch doen..
als er iemand afgezeikt moet worden, bied ik me aan als vrijwilliger, linda hoeft dit niet op d'r dak te krijgen.. denk dat die nu bij Um zit!
Ilsiie schreef:linda hoeft dit niet op d'r dak te krijgen.. denk dat die nu bij Um zit!
lindsey schreef:Ilsiie schreef:linda hoeft dit niet op d'r dak te krijgen.. denk dat die nu bij Um zit!
Hoezo hoeft zij dit niet op haar dak te krijgen? Heeft ze een dierenarts gebeld dan?
Dat paard heeft er niets aan dat zij naast die stal/wei/paddock gaat zitten. Dit paard heeft een dierenarts nodig!
Je zag het ook bij animal planet. Paarden die bijna niet meer op hun benen konden staan zo verzwakt waren ze. Je kon al hun botten zien. En die eigenaren maar stug volhouden. Ja maar ik hou hééél veel van het paard en ik zorg echt goed voor hem.
Pure dierenmishandeling is het om een paard medische zorg te onthouden terwijl hij die wel nodig heeft. Dan hoef je bij mij niet aan te komen dat je zoveel van een paard houd.
Houd je echt van dat paard dan bel je de dierenarts. Ook al krijg je dan ruzie met de eigenaar.
Zelfs dat bellen om advies te vragen heeft ze blijkbaar niet gedaan.
Nu ik weet wel ik wens haar absoluut geen sterkte toe. Maar wel slapeloze nachten vanwege schuldgevoel dat ze niets voor dat arme paardje heeft gedaan.
Sterkte is alleen voor het paard die blijkbaar baasjes heeft die te beroerd zijn om ook maar iets voor hem te doen.
odetteke schreef:Nogmaals: Als je alleen maar post om commentaar te leveren op het feit dat ze geen dierenarts heeft gebeld... post dan niet! Er zijn nu al minstens 100 reacties daarop geweest, en reactie nummer 101 zal echt niet het verschil maken.Geef liever nuttig commentaar waar de TS (in de toekomst) wat mee kan, want hier heeft niemand iets aan.
Luckystory schreef:avanti4ever schreef:
ik moeteerlijk zeggen mijn paard is nog nooit in n kliniek geweest
alleen mn vorige pony dat was savonds is dat ook duurder?
nou ja ik weet inet wat t kost maar als t nosig is voor mn paard maakt t me niet uit welke dag het is:) als is het 31 dec en 00;00uur;)
Ik kan je vertellen als je daar een consultje hebt van enkele uren, dat het aardig oploopt hoor.En dan was dat nog op afspraak door de week.
Ik kan mij voorstellen dat dat al een mooi bedragje wordt als je er in het weekend of s'nacht aankomt zetten met een gewond paard.
odetteke schreef:Nogmaals: Als je alleen maar post om commentaar te leveren op het feit dat ze geen dierenarts heeft gebeld... post dan niet! Er zijn nu al minstens 100 reacties daarop geweest, en reactie nummer 101 zal echt niet het verschil maken.Geef liever nuttig commentaar waar de TS (in de toekomst) wat mee kan, want hier heeft niemand iets aan.
paars schreef:Misschien de dierenbescherming bellen? Dan komen die even kijken en kunnen een DA inroepen?
slimmerik schreef:[***] schreef:Wat wil je nou eigenlijk? Commentaar van oeh aaah wat knap van je dat je je kon beheersen om niet de DA te bellen. En maar gelukkig dat jullie goed gegokt hebbenNogmaals: Als je alleen maar post om commentaar te leveren op het feit dat ze geen dierenarts heeft gebeld... post dan niet! Er zijn nu al minstens 100 reacties daarop geweest, en reactie nummer 101 zal echt niet het verschil maken.Geef liever nuttig commentaar waar de TS (in de toekomst) wat mee kan, want hier heeft niemand iets aan.Kom toch als je zo'n topic opent dan kun je dit toch verwachten??
Wat is volgens jou nou nuttig commentaar? Longeren die hap? Jaag haar over een hindernis van 1.40 meter??
Laat ze het lef hebben om hierop terug te komen......