http://www.cvsinfo.be/Documentatie/Gezo ... dsleer.htm
zowiezo grappig om te lezen allemaal.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
russel schreef:Ja, lachen he? Het is van 2005, gaat een klucht worden.
Misschien wel een idee om die mensen op zijn webpagina nog eens te berichten of hun paarden nog steed exceemvrij zijn.
russel schreef:Maar onze professor Baars is terecht:
Prof. Dr. T. Baars
professor, universiteit van Kassel (BRD)
Nou nog even kijken waarin deze heer Baars professor is geworden.
broadway schreef:3paarden op één stal deden deze kuur......alledrie bloedvergiftiging.....mager worden.......verzwakken....achterbenen helemaal open.......1 gaat waarschijnlijk nu naar de slacht!
Ik heb het afgeraden omdat de paarden psych. verdooft worden en lich. door voer explosief aan het werk gezet worden, waardoor de spieren moe worden en op den duur loslaten, door de verdoving heeft degene die er mee om gaat het idee dat het super werkt omdat het paard rustiger is , ontsp. loopt enz.maar het gaat ten koste van je paard!!!!
Raya schreef:Hoi,
Jazeker voor het 2e levensjaar!
Bij die van ons.... De eerste zomer dus als veulen al eczeem verdacht... de tweede zomer al meteen in hele erge maten. Wij hebben haar toen op vanalles laten testen (luizen, schimmel enz..) want je denkt toch.. zou het niet ??? Maar nee ook de 3e zomer jeuk helaas...
Dus wat mijn ervaring is dat het ook voor het 2e levensjaar bij paarden voor kan komen!
Groetjes Anne
Kazoo schreef:Professor Nemeth bestaat wel, hoor. Hij heeft op de faculteit Diergeneeskunde in Utrecht bij de Heelkunde les gegeven. Zal nu wel met pensieon zijn, maar ik heb nog college avn hem gehad.
Hij staat ook in het Diergeneeskundig jaarboek, een soort adressenboek, waar alle Nederlandse (en in Nederland werkende dierenartsen) staan vermeld. Dus als iemand een adres of tel. nr. wil hebben........
De vraag is alleen of deze prof. Nemeth daadwerkelijk de adviseur is van Taal.........