Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Marije_jiplover schreef:Ik lees hier even mee, ga vanaf mei meewerken aan een onderzoek naar mogelijke behandelingen van staart- en maneneczeem en het effect ervan.
rianne1987 schreef:mensen even een vraagje, ik wil een boett deken gaan kopen. Nou had ik gehoord dat ik beter een echt boett deken kan kopen als een nep boett deken. Wat zijn jullie ervaringen ermee? En hebben jullie internet sites voor me? [Di 23:05] Gizmo: sorry maat.....maar als de zeo komt....kom ik niet Alvast bedankt.
Marije_jiplover schreef:Het is voorlopig een inventarisatie van wat er op dit moment aan therapiën wordt toegepast 'in het veld' en wat het effect daarvan is, als ik het goed heb begrepen.
zwartepaerd schreef:sherwood, zijn de paarden die met traumeel behandelt zijn van alle jeuk af of was er ' alleen maar' een verbetering van de klachten? Begrijp me niet verkeerd, een vermindering van de klachten vind ik ook al heel wat, maar ik ben er gewoon benieuwd naar.
Zijn er ook paarden die op tijd zijn begonnen met de kuur waar het absoluut geen effect heeft gehad? Mijn paard heeft helaas ook eczeem, schuurt zich wel kaal maar ernstige wonden tot nu toe niet. Traumeel wordt toch aangeraden bij zwellingen, bloeduitstorting ed, ik gebruik de ampullen bij ontstoken ogen van de paarden, vraag me af waarom het tegen de eczeem zou helpen.....waarschijnlijk ook bloedzuiverend?