en toch heeft dat spul ooit wel geholpen..raar is nu dat het nu niet meer werkt....
maar goed, de mijne schuurt nog niet terwijl hij vorig jaar om deze tijd de manenkam al zwaar ontstoken had..
en dat zonder....novabogom

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sherwood schreef:HE LUIS! (LOUIS) BEN JE NOG BEREID OM JE TE VERANTWOORDEN??
Oh nee hij was op "vakantie" werd hem vast te heet onder de voeten.
xmirjamx schreef:Ik heb het even aan mijn pendel gevraagten die vind louis maar een kwakzalver.
Ik ben blij dat ik toch maar had besloten om mijn paardje met mijn mengseltje van nog geen euro per liter in te spuiten (het spul werkt nogsteeds super, echt geweldig!!!) ipv met de dure pilletjes van mister Louis....
groetjes
*Tequila* schreef:Zo, heb het topic in het begin gezien, maar lees nu de rest dus pasIk zal er verder maar niks over zeggen denk ik maar...
Ik gebruik zelf ook de traumeel injectie, zelfde als Sherwood (dank is groot hoor) En die van mij heeft ook nog niet geschuurd
Terwijl vorig jaar alles tot bloedens toe open lag... En nu heeft hij weer een mooie volle bos manen!
xyzutu2 schreef:Yep, volgens mij is dat de wetenschappelijke term hiervoor.Maar ik vind het in elk geval erg jammer. In feite heb ik 200 euro's betaald om met mijn pony's mee te mogen doen aan een statistische proef naar de werking van Novabogom. Ik ben helemaal niet tegendierproeven, maar dan moet ik toch wel degene zijn die eraan verdient, op zijn minst.
Maar goed. We zitten nu dus met de gebakken peren want omdat de verhalen over Novabogom zo enthousiast waren hebben we de Insol-Dermatophyton injecties dit jaar laten schieten voor het homeopatische wondermiddel. En aangezien ik binnenkort 6 weken weg ben heb ik geen tijd meer om de pony's drie keer per dag te druppelen, voeren, insmeren of wat dan ook. En de boer waarbij ze op de wei staan waarschijnlijk ook niet. Zucht... Tot die tijd dan maar eens die gisttabletten proberen. Als dat niet werkt ben ik weliswaar weer 2,5 zuurverdiende euro's kwijt, maar dat is toch een hele verbetering ten opzichte van de 200 van afgelopen april...