Ik heb een 4 jarige ruin die als zn stalmaatje gereden wordt een uurtje of 2 alleen achter blijft. In de avonduren lijkt hij er minder problemen mee te hebben. In de ochtenden als dat moment samenviel met het tijdstip dat ze eigenlijk naar buiten gaan dan ervaart hij grote stress. Hij graaft zich nog net niet een weg naar China in zn stal, buiten zetten heeft helemaal geen zin, want na 10 minuten begint hij te rennen en stopt daar ook niet mee.
Enfin dit als inleiding, pony vertrok met de trailer, paard bleef achter, ik heb hem zn Calming masker opgedaan en de stallen gaan mesten. De eerste keer heeft hij niet 1 keer meer geschraapt, maar het was wel duidelijk dat hij niet zo goed wist wat hij met zichzelf aanmoest. Stond een beetje in zichzelf gekeerd in de stal.
De keer erna toen de pony vertrok stak hij zowat zn hoofd zelf in het masker, ik ben even weggegaan en toen ik na 20 minuten terugkwam stond hij op zn gemak hooi te eten. Ik was nogal verbaasd en had er eigenlijk weinig vertrouwen in, maar verbluffend.