Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Celebi schreef:Jeetje wat een grote update haha. Die hoestbuien klinken niet zo fijn. Geef je daar ook wat voor al? Zo jammer als ze zo graag willen maar het lijf ze tegenhoudt. Ook bij de grote.![]()
Hier ook weer een update. Met de dierenarts overlegd om volgende week Osphos te proberen vanwege artrose. Kijken of dat verlichting kan bieden voor de komende wintermaanden. Hij liep eigenlijk super goed deze zomer, maar begint nu weer iets struikelig te worden met de regen afgelopen week en de iets koudere nachten. Dus dat merk ik gelijk. Hij heeft sowieso artrose in de heup maar omdat hij misschien ook elders nog last heeft (SI?) leek me een injectie voor het gehele lijf wel interessant. En dan gaat hij wellicht ook weer beter bij de smid.
Citaat:Inclusief de 18 mislukte behandelingen op dag 56 bedraagt het geschatte algehele succespercentage voor OSPHOS op dag 180 65,4% (51/78).
Grit schreef:In de straal (als er openingen zijn) kun je ook appelazijn druppelen tegen rotstraal/ eventuele schimmelgroei.
Koekeroekus schreef:@evaC, je zou eventueel ook een pot jodium tinctuur kunnen halen. En dan afwisselen met hippozin. Werkte bij die van mij dit voorjaar als een tierelier. Droogt de straal uit en zorgt er ook voor dat al die vieze bacteriën dood gaan ed.
Sinds ik dat de laatste keer gebruikt heb is de rotstraal ook nog niet terug gekomen terwijl dat eigenlijk altijd een terugkomend iets was bij hem.
Tancreda4 schreef:@ EvaC, naar binnen geslagen rotstraal klink took niet fijn, maar wel fijn dat het wel te behandelen lijkt. Wellicht dat iets voor de weerstand haar er idd ook bij kan helpen.
ellepel schreef:Heel interessant!
Kan die injectie op locatie?
Bij Kelly probeer ik ook een en ander om de ongemakken van de artrose wat te beperken.
Ze krijgt nu kurasyn en valt me op,dat ze niet meer continue op rust staat met de achterbenen, ze staat veel meer gewoon vierkant.
Dus dat doet blijkbaar ook iets.
DubbelFun schreef:pluisbeer schreef:Bedoel je dat hij met zijn ogen tegen de hoge rand aan kwam ?? Of hoe moet ik dat zien ??Eerst een hoge flexikuip, maar daar kreeg hij ontstoken ogen van, de rand was te hoog.