Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Renske_W schreef:Ik vermoed wel dat er een infectie zit. Ze loopt gewoon heel slecht, temperatuur is iets hoger dan normaal. Eerst zat ze rond de 37,5 sinds dinsdag avond rond de 37,9
Geen fikse verhoging of koorts, maar wel hoger dan normaal.
Chirurg gaf ook aan dat het aannemelijk is dat er een ontsteking zit, omdat ze nog steeds zo slecht loopt ondanks de buut.
We gaan de komende dagen iig heel hard duimen en hopen dat ze wel de goede kant op gaat.
Anders zal ik na het weekend moeten gaan bellen om foto's te laten maken.
MyWishMax schreef:Renske_W schreef:Ik vermoed wel dat er een infectie zit. Ze loopt gewoon heel slecht, temperatuur is iets hoger dan normaal. Eerst zat ze rond de 37,5 sinds dinsdag avond rond de 37,9
Geen fikse verhoging of koorts, maar wel hoger dan normaal.
Chirurg gaf ook aan dat het aannemelijk is dat er een ontsteking zit, omdat ze nog steeds zo slecht loopt ondanks de buut.
We gaan de komende dagen iig heel hard duimen en hopen dat ze wel de goede kant op gaat.
Anders zal ik na het weekend moeten gaan bellen om foto's te laten maken.
Is het na de enting hoger geworden of pas later? Weerstand is ook niet geweldig met zoiets en dan kan iets kleins wel weer aanleiding zijn tot problemen. Kreeg ik al te horen met de mijne waar alles nu tegelijk lijkt te komen, laat staan bij 1 met narcose, medicatie en noem alles maar op.
We duimen gewoon heel hard.
Petpa schreef:ik wil niet eigenwijs overkomen.
En wellicht hoop ik teveel dat er geen ontsteking in het been zit...
Maar het afgelopen weekend was er een trainingsweekend op stal.
Ik neem aan vreemde paarden op het erf.
Olivia heeft het eea meegemaakt waardoor haar conditie niet optimaal zal zijn.
Kan ze daardoor niet "wat" opgelopen hebben waardoor haar temperatuur licht gestegen is?
Petpa schreef:Als ik teruglees in het bericht van DaphneR93 in dit topic dan spreekt zij ook over zwelling.
En er gebeurt nogal wat in het been.
Het moet herstellen van een operatie + er staat niet voor niets een lange revalidatieperiode voor.
Wat ik mij nog afvraag TS.
DaphneR93 spreekt over koelen.
Vanuit de mensenwereld heb ik ook moeten koelen bij een arthrodese.
Zou je Olivia haar been kunnen koelen?
Bijvoorbeeld door een koude waterstraal zachtjes langs het been te laten stromen?
Misschien dat ze daar baat bij heeft.