Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zidore schreef:Helaas ervaring met peesblessure… enige wat ik kan zeggen is dat het tijd kost, veel tijd… mijne echt bijna een jaar op het land gezet zonder enkele beweging (wel 24/7 buiten) en toen kwam hij er vanaf, da zei dat ik geluk heb gehad want veel eigenaren nemen niet de tijd en blijven tussendoor “aanrommelen” zoals hij zei, had al veel paarden daardoor kapot zien gaan…
VWestra schreef:Vandaag scan gehad en dierenarts zegt Check Ligament. VoorBeen is nog steeds dik en warmer helaas.
We hebben 2weken 2x daags gekoeld en geen boxrust maar overdag op het weiland.
Kijk nu naar de ice vibes. Is dat nu nog nuttig qua herstel bevordering in jullie ervaring?
Laser werd ook geadviseerd, moeten we nog in verdiepen.
xxxmh schreef:Vandaag voor het eerst gelaserd en we gaan nu 3 weken 2 keer per week en 6 weken 1 keer per week. Deze mevrouw heeft ook zelf een paard gehad met deze blessure en de dierenarts gaf aan prognose slecht en zij zegt als je er alleen nog stapritjes of licht werk mee wilt doen dat ik dat positief kan zien dus daar gaan we voor!
Janneke2 schreef:xxxmh schreef:Vandaag voor het eerst gelaserd en we gaan nu 3 weken 2 keer per week en 6 weken 1 keer per week. Deze mevrouw heeft ook zelf een paard gehad met deze blessure en de dierenarts gaf aan prognose slecht en zij zegt als je er alleen nog stapritjes of licht werk mee wilt doen dat ik dat positief kan zien dus daar gaan we voor!
Hoe-s-t nu met je paard...?