Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MissyNr1 schreef:Wij gaan nu proberen de regumate af te bouwen en tegelijkertijd op te starten met Puur Oestro. Ben benieuwd
Lieser schreef:Rare vraag misschien, maar weet iemand hoe het met de houdbaarheid van regumate zit? Op de fles staat 'na opening 25 dagen houdbaar', maar er zit voor 100 dagen in. Loopt de werking dan terug of valt dat wel mee?
Friezenkind schreef:Ik heb zojuist van een stadgenoot te horen gekregen dat Regumate kankerverwekend zou zijn. Hebben meer mensen dit gehoord? Ik zit nu al een tijdje te googlen maar ik kan daar niks over vinden.
Lieser schreef:Friezenkind schreef:Ik heb zojuist van een stadgenoot te horen gekregen dat Regumate kankerverwekend zou zijn. Hebben meer mensen dit gehoord? Ik zit nu al een tijdje te googlen maar ik kan daar niks over vinden.
Kun je die stalgenoot niet vragen waar ze die informatie vandaan heeft?
Op de website van de FDA lees ik het volgende:
Bij vrouwen en meisjes gerapporteerde reproductieve bijwerkingen zijn onder andere abnormale of afwezige menstruatiecycli en bij mannen een verminderd libido. Andere gerapporteerde bijwerkingen na blootstelling zijn: hoofdpijn, koorts, buikpijn, misselijkheid, diarree, braken en huiduitslag.
https://www.fda.gov/animal-veterinary/p ... es-or-pigs