Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jet schreef:Zo, dat vind ik persoonlijk er toch wel een stuk fijner uitzien als die van vanochtend! Zou het ook niet zo kunnen zijn dat met het Hidez-pak zijn been dunner blijft en doordat hij een paar dagen zonder heeft gestaan, dat het been opzwol? Dat het pak ook nog voor een soort van lymfedrainage zorgt zeg maar, waardoor dikke benen minder kans krijgen? En dat het dus niet ( alleen) een infectie is geweest waardoor het been opzwol?
Melzazu schreef:Ik lees al enige tijd heel stilletjes mee.
Wil even zeggen dat ik je echt een topper vind hoe je zo je best doet voor dit paard.
Rocamor schreef:Je ziet inderdaad wel progressie. Veel te weinig als je er middenin zit uiteraard.
Voor je paard kennelijk ook al fijner, aangezien hij geen echte moordneigingen meer heeft.
Heeft hij nog veel pijn?
En hoe gaat het nu met jou?
Saaams schreef:Heb je deze al eens besteld?
https://www.agradi.nl/agradi-bandage-an ... w-10cm.htm
Ik vind m fantastisch. Pony kan er 24u mee buiten staan en zakt geen centimeter (onderbeen)
Ik gebruik de groene en gele.
[ [url=m/HgkjV4.jpg]Afbeelding[/url] ]
WillemijnL schreef:Wat een zwaar traject op alle gebieden. Sterkte en ik hoop dat je wel goed gesteund wordt door je vriend en vrienden.
Saaams schreef:Heb je deze al eens besteld?
https://www.agradi.nl/agradi-bandage-an ... w-10cm.htm
Ik vind m fantastisch. Pony kan er 24u mee buiten staan en zakt geen centimeter (onderbeen)
Ik gebruik de groene en gele.
[ [url=m/HgkjV4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rocamor schreef:Hoe gaat het nu met jou en je paard TS?
paars schreef:Het rode granulatie weefsel komt nu mooi weer terug op de laatste foto. Dat is heel kwetsbaar weefsel en zit vol met nieuwe cellen.
Wat een uitputtingsslag voor je. Met de herinneringen aan je moeder. Het is een heel proces voor je, petje af!
Heb het idee dat het iets kleiner aan worden is, is dat mss wat vertekend door de foto of is het idd wat kleiner?
xLoki schreef:Hey TS, jeetje wat een ellende zeg!
Misschien beetje mosterd na de maaltijd, maar vind het frappant dat er geen AB is gestart toen het zo verslechterde een paar dagen terug...
Heb je enig idee waarom de arts besloot om dat niet te doen?
Je zou nog met je DA kunnen overleggen om een wondkweek te doen, zodat je gerichter kan behandelen mocht er een infectie zijn.
xLoki schreef:Fijn dat de nieuwe DA het zo serieus oppakt!! Laat het paard nog een beetje toe dat je aan z’n been zit?
@Jessix dat de wond snel sluit is niet per definitie goed. Dan kan ie er van buiten ‘mooi’ uit zien, maar je hebt er niks aan. Aan de dikte van het been te zien zit er veel te rommelen, dus de kans dat bacteriën onder de gesloten laag een feestje aan het vieren zijn is groot.
Jessix schreef:Aai wat een ellende. Ik vind de wond er niet eens zo verkeerd uitzien maar het been is wel heel dik. Heel veel sterkte. Het moet wel heel slopend zijn dit.
xLoki schreef:Fijn dat de nieuwe DA het zo serieus oppakt!! Laat het paard nog een beetje toe dat je aan z’n been zit?
@Jessix dat de wond snel sluit is niet per definitie goed. Dan kan ie er van buiten ‘mooi’ uit zien, maar je hebt er niks aan. Aan de dikte van het been te zien zit er veel te rommelen, dus de kans dat bacteriën onder de gesloten laag een feestje aan het vieren zijn is groot.
girlyggirl schreef:[ [url=[img]m/gaCEpe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[/img]
Zag toevallig deze in t boek van kramer en dacht zal dat wat zijn om verband op plek te houden?