Khalid123 schreef:ja zeker, hij is er door heenhij kan al wat voorzichtig stappen, staat al veel en uren lang achtereen
Nu weer een stijgende lijn omhoog!
Waar is hij dan exact doorheen als hij nog steeds niet goed kan stappen of staan?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Khalid123 schreef:nou ik zal een filmpje niet plaatsen met zoveel onwetende en domme mensen in dit forum met hun oordelen die er geen verstand van hebben en diermishandeling oordeel hebben.
Iets is pas diermishandeling als een mens een dier iets aandoet, en hoefbevangenheid is een natuurlijke paardenziekte, waar hij zich doorheen slaat met alle zorg die hij maar nodig heeft en ook krijgt. Dus die mensen mogen hun oordeel voor zich houden, reageer dan niet denk ik dan, dat heeft totaal geen zin of meerwaarde!
De mensen die oprecht geïnteresseerd zijn of vragen hebben, zal ik via privé bericht beantwoorden.
Khalid123 schreef:Hey bokkers, ik wil graag mijn drama delen,
Met pasen dit jaar is mijn arabiertje van 15 acuut hoefbevangen geraakt! Röntgenfoto's laten maken, 2 voorbenen zijn gekanteld. Rechts erger dan links, advies was euthanasie. Dat heb ik niet gedaan. Gekozen nog voor speciaal hoefbeslag, maar hij werd niet beter. Weer advies euthanasie.
Toen heb ik een andere arts ( met haar hoefsmid waarmee ze samen werkt ) om raad en advies gevraagd.
Die hoefsmid is langs geweest en zei,, ze hebben precies gedaan wat ze niet hadden moeten doen, die teen eraf gehaald, paard moet juist op zijn hak worden gezet,, . Dus het werk van die andere smid eraf, en deze man zijn werk gedaan zover hij nog kon natuurlijk. En nu zijn we al 2 maanden bezig.
Zijn rechter been is inmiddels geperforeerd, en kan hier weer op staan/steunen. Maar nu ontlast hij volledig zijn linker been. Volgens mij gaat met dat been nu hetzelfde gebeuren. Het zal toch niet zeker! Iemand ervaring mee? Kan ik en mijn paard dat nog wel aan...
Khalid123 schreef:nou ik zal een filmpje niet plaatsen met zoveel onwetende en domme mensen in dit forum met hun oordelen die er geen verstand van hebben en diermishandeling oordeel hebben.
Iets is pas diermishandeling als een mens een dier iets aandoet, en hoefbevangenheid is een natuurlijke paardenziekte, waar hij zich doorheen slaat met alle zorg die hij maar nodig heeft en ook krijgt. Dus die mensen mogen hun oordeel voor zich houden, reageer dan niet denk ik dan, dat heeft totaal geen zin of meerwaarde!
De mensen die oprecht geïnteresseerd zijn of vragen hebben, zal ik via privé bericht beantwoorden.
lisannek91 schreef:Khalid123 schreef:als je eigen paard of iemand die je kent dit ook meemaakt, mag je altijd contact opnemen, hopelijk kunnen we meer paarden redden ipv snel opgeven en inslapen, want dat hoeft dus niet.
Klopt. Sommige mensen geven veel te snel op!
Brainless schreef:als je eigen paard of iemand die je kent dit ook meemaakt, mag je altijd contact opnemen, hopelijk kunnen we meer paarden redden ipv snel opgeven en inslapen, want dat hoeft dus niet.