Iets met kids en teveel tut tijd met de pony

Foto van vandaag. Ik ga voor mijn eigen elke dag een foto maken en zien of ik verschil zie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rocamor schreef:Ik vind je echt een topper hoe je eea aanpakt. Ik mijn complimenten naar je man.
Mocht je elke dag een foto maken, let dan eens op haar ogen en oogopslag. Die vind ik nu namelijk niks te best.
Jet schreef:Ik lees al even mee, maar ik vroeg me af hoe je de Lucerne voerde. Waren het stukjes of was het in brokvorm? Op deze site staan een aantal soorten paardenvoer die eiwitrijk zijn Dat wat je zelf al voert staat er ook tussen, maar misschien zie je er nog iets tussen waar je dat mee kan opleuken zeg maar: https://www.boomlooszadelbecidor.nl/voe ... eiwitrijk/ .
Verder petje af voor alles wat je doet om uit te zoeken wat er mis is en ik hoop dat de leverbot ontworming toch een groot verschil maakt. Dat moet je dan nog wel een keer herhalen, maar dat zal je nieuwe dierenarts wel weten. Succes maandag als die langskomt en ik ben benieuwd naar zijn bevindingen.
llora schreef:Jet schreef:Ik lees al even mee, maar ik vroeg me af hoe je de Lucerne voerde. Waren het stukjes of was het in brokvorm? Op deze site staan een aantal soorten paardenvoer die eiwitrijk zijn Dat wat je zelf al voert staat er ook tussen, maar misschien zie je er nog iets tussen waar je dat mee kan opleuken zeg maar: https://www.boomlooszadelbecidor.nl/voe ... eiwitrijk/ .
Verder petje af voor alles wat je doet om uit te zoeken wat er mis is en ik hoop dat de leverbot ontworming toch een groot verschil maakt. Dat moet je dan nog wel een keer herhalen, maar dat zal je nieuwe dierenarts wel weten. Succes maandag als die langskomt en ik ben benieuwd naar zijn bevindingen.
Gehakselde luzerne als ze dat kreeg ging ze als een bezetene luchtzuigen tijdens het eten dat ze bijna meer luchtzuigde dan at. Hebben luzerne korrel geprobeerd maar at ze met hele lange tanden en liet meestal het grootste deel staan.
De ontworming moeten we herhalen maar gaat ze maandag uitleggen en meegeven.
Ga zeker de links bekijken. Nu krijgt ze myo protein flakes met een schep sport mix zero en een beetje Alpen grun mash eronder gemengd voor de smaak. De Alpen grun mash is sinds vandaag. En dit eten krijgt ze verdeelt over vier voerbeurten. Met de myo flakes die gewerkt moeten worden krijg je twee derde volle emmer en dat verdelen we over vier keer.
Krijgt de vitamine e van pharma horse bij. Zonder selenium
Probiotica van pharma horse
En mastic horse . Heeft ze sinds de maagzweren eigenlijk constant gehad
Vitamine korrel zijn we voorlopig mee gestopt nadat we zagen in de bloeduitslag dat de selenium aan de maximum zat.
llora schreef:Beide dierenartsen raden juist een hogere waarde eiwitten aan. Maar wel goed opneembare eiwitten. Want blijkbaar volgens hun heb je goede opneembare eiwitten en ander minder goed opneembare eiwitten. Niet mijn woorden maar van de dierenarts. Moest zien dat ik eiwitten haalde uit grassen en kruiden enzo. Dus natuurlijke eiwitten zoals in het lente gras. Luzerne verdraagt ze niet zo goed. Sport mix zero krijgt ze al eigenlijk al lange tijd. En dat percentage eiwitten was blijkbaar niet genoeg voor haar.