Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fokfanaat schreef:ik zie ook niet in waarom het trauma voor de merrie op ene later tijdstip minder groot is
Zebrastreep schreef:Oh wow geen ervaring mee , maar wat heftig!
Hopelijk kunnen jullie een geschikte keuze maken voor het veulen en de merrie. Ene kant neigt mijn gevoel naar inslapen , en aan de andere kant denk dit veulen weet niet beter en zal er mee leren omgaan. Maar het gaat wel extra werk en tijd kosten dan bij een gezond veulen.
Lastige keuze!
elnienjo schreef:Zebrastreep schreef:Oh wow geen ervaring mee , maar wat heftig!
Hopelijk kunnen jullie een geschikte keuze maken voor het veulen en de merrie. Ene kant neigt mijn gevoel naar inslapen , en aan de andere kant denk dit veulen weet niet beter en zal er mee leren omgaan. Maar het gaat wel extra werk en tijd kosten dan bij een gezond veulen.
Lastige keuze!
Lijkt me nogal duur in onderhoud een paard wat je niet in kunt zetten als wat je ermee van plan was. Dure grasmaaier.
_Mir schreef:Wow wat een discussie hier.
De meeste vinden dus dat blind geboren veulentjes direct ingeslapen moeten worden. Zullen we dat dan ook met baby's doen die gehandicapt ofwel blind worden geboren ? Want ja... blind door het leven is volgens jullie nou eenmaal geen waardig leven. Amen
De meeste vinden dus dat blind geboren veulentjes direct ingeslapen moeten worden. Zullen we dat dan ook met baby's doen die gehandicapt ofwel blind worden geboren ? Want ja... blind door het leven is volgens jullie nou eenmaal geen waardig leven. Amen
Mars schreef:Get wat sneu… blind dier en dan nog verplaatsen naar die Norma. Die vrouw heeft maar 1 belang en dat is zichzelf neerzetten als grote dierenredder.
Had hem dan in laten slapen.
_Mir schreef:Want ja... blind door het leven is volgens jullie nou eenmaal geen waardig leven. Amen