Heel veel sterkte met de situatie, ik duim ook voor jullie!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
martinev schreef:Wauw, ik ben echt ontroerd door alle lieve berichten, heel veel dank daarvoor. Er gaan echt de hele tijd alleen maar gedachten door mijn hoofd van de meest positieve uitkomst naar de meest negatieve en weer terug... Het afwachten is echt pittig, hoe logisch en goed het natuurlijk ook is dat ze niet gelijk opereren!
Vanmorgen werden we nog even gebeld door de arts, het ging goed, geen koorts en ze was alert en lekker veel aan het eten. Ze zouden haar vanmiddag nog even in het 'weitje' zetten, dat is heel fijn voor haar!
@Pien, dank voor het delen van je ervaring, echt supertof dat het bij je man zo opgelost is!! Het klinkt inderdaad precies hetzelfde als het bij Phinne gaat, goede momenten afgewisseld met mindere. We hebben gisteren ook aan de arts gevraagd of het met alleen antibiotica niet opgelost kan worden, ze zei niet dat het niet kon, maar schatte de kans op minder dan 5%. Het risico dat het niet weggaat is heel groot, naast het enorme risico van het openbarsten van het abces waardoor alle pus dus in de borstholte komt, en dat zou sowieso haar dood worden. Volgens Utrecht is dat helaas geen optie dus, er moet echt geopereerd worden...