Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Simbaa schreef:Hier moet ik van de dierenarts juist wel goed schoonmaken/spoelen. Spoelen met een zeer zachte straal, want anders stimuleert het de aanmaak van wild vlees. Dan schoonmaken met gaasjes met een soort ontsmettende scrub, droogdeppen en honingzalf erop.
Lijkt goed te werken!
raket schreef:Simbaa schreef:Hier moet ik van de dierenarts juist wel goed schoonmaken/spoelen. Spoelen met een zeer zachte straal, want anders stimuleert het de aanmaak van wild vlees. Dan schoonmaken met gaasjes met een soort ontsmettende scrub, droogdeppen en honingzalf erop.
Lijkt goed te werken!
Wij spoelen (verpleegkundige) juist vaak net boven de wond. Dan kan de straal op de wond ook niet te harden zijn.
JeanneV schreef:Een dierenarts geeft advies op basis van een studie en jarenlange praktijkervaring met deze cases. Jij vindt het als onwetende nodig om dat op basis van een emotionele reden in twijfel te trekken en vraagt vervolgens advies op een internetforum met grotendeels emotionele pennymeisjes.
Trek jij het behandel plan van de dokter ook in twijfel als je zelf een blindedarmontsteking hebt???
raket schreef:Wat fijn. Heb je fucidin gekregen?
Simbaa schreef:Hier moet ik van de dierenarts juist wel goed schoonmaken/spoelen. Spoelen met een zeer zachte straal, want anders stimuleert het de aanmaak van wild vlees. Dan schoonmaken met gaasjes met een soort ontsmettende scrub, droogdeppen en honingzalf erop.
Lijkt goed te werken!