Backsound - Equisound - de toekomst?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Madiba

Re: Backsound - Equisound - de toekomst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-26 21:37

Ik ben blij voor alle mensen en paarden die bij Equisound geholpen zijn. Maar het is niet altijd rozengeur en maneschijn.

Ik ben er zelf met mijn paard geweest voor een onduidelijk probleem, ze konden niet echt zeggen wat het was, behalve dat haar rugspieren erg gespannen waren. Hebben mesotherapie gedaan. Van nature heeft zij 3 goede gangen, na de behandeling liep ze als een manegepaard. Ik heb gebeld om dit te melden en kreeg als antwoord dat ik de behandeling dan nog eens moest laten doen. Ik was al lang blij dat ze na een paar weken weer wat opknapte, ben er nooit meer terug geweest.

Ik ken iemand wiens paard een peesprobleem had. Ook die zouden ze perfect kunnen helpen werd haar beloofd. Na de behandeling zwol het been helemaal op en zakte ze door haar kogel. Paard wilde niet meer eten en ze overwoog inslapen. De eigenaar van de stallen waar mijn paard ook stond, stelde haar voor om haar te verhuizen naar onze stallen omdat ze daar zo goed werd verzorgd. Paard begon inderdaad weer te eten maar het gezwollen been een doorgezakte kogel bleef. Paard ging ook niet meer liggen, sliep dus altijd rechtopstaand. Tot ze door haar benen zakte en niet meer overeind kon.

Balou_k

Re: Backsound - Equisound - de toekomst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-26 22:09

Jammer van die verhalen! Ik heb backsound nooit hoeven ‘gebruiken’. Wel met andere problemen daar geweest en altijd goed geholpen gelukkig. Wel enorm duur en commercieel. Tegenwoordig ga ik naar de Bosdreef, een stuk aantrekkelijker financieel en daarnaast dichterbij. :)