Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Monique1963 schreef:Ik kan je niet helpen met advies, maar vind het erg rot voor je paard dat ze zich zo ongelukkig voelt en voor jou ook naar.
Nu er lichamelijk niets uit lijkt te komen, zou ik zeker vragen of je eens van box mag wisselen. Ik heb een paard met extreme voernijd hier bij mij op stal gehad, die de bakstenen kapotsloeg van de muur en met oren in de nek de tralies tussen de boxen aanviel.
Of misschien eens kijken of je haar in een box of ruimte kan zetten zonder andere paarden direct naast haar?
In ieder geval enorm veel sterkte. Heel goed dat je dit deelt op bokt, wie weet helpt het andere paarden en mensen ook weer.
funnyhorses schreef:Misschien toch richting nieren gaan denken. https://www.praktijkvoorpaardenosteopat ... lend-zijn/
Onderaan het artikel schrijven ze dat nieren en eierstokken op elkaar kunnen inwerken, dus als er iets niet pluis is in de nierstreek de eierstokken eronder kunnen lijden.
Jammer dat er verder geen diagnose gesteld kon worden, ik weet er alles van helaas
Ladygiroc schreef:Interessante kwestie voor een buitenstaander.
Ik dacht zelf ook aan eierstokken of maagzweer maar beide is uitgesloten las ik.
Persoonlijk zou ik met dit paard het alternatieve wel op durven gaan. Een Rob Zomer waar onlangs een topic over liep ofzo. Je weet als eigenaar toch niet waar je zoeken moet.. begrijp je onmacht zo!
Spring_ev schreef:funnyhorses schreef:Misschien toch richting nieren gaan denken. https://www.praktijkvoorpaardenosteopat ... lend-zijn/
Onderaan het artikel schrijven ze dat nieren en eierstokken op elkaar kunnen inwerken, dus als er iets niet pluis is in de nierstreek de eierstokken eronder kunnen lijden.
Jammer dat er verder geen diagnose gesteld kon worden, ik weet er alles van helaas
ga ik naar laten kijken. ik ga morgen eerst vragen of t mogelijk is iets daarvan in het bloed te vinden.
ja, geen diagnose is heel vervelend
SinneJ schreef:Tja ik geloof er echt niet in en ik vind dat je een verantwoordelijkheid hebt naar het dier toe. In deze is zelfs pijnstilling nog niet geprobeerd. Er zijn echt nog zaken te onderzoeken.
Dus nee, ik zou dat absoluut geen correcte gang van zaken vinden.
edit; Kruiden (in een correcte dosering) is het enige alternatieve waar ik wel in geloof en het enige dat aangetoond is te werken.