Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mindim schreef:Ik vind dat je aardig rap aan inslapen denkt. Gedegen onderzoek is er niet geweest. Dit is niet je best doen voor het dier in mijn beleving.
Breng hem terug naar de stichting anders...
xPareltje schreef:@Mindim ik heb je berichten getemd, wat reageer jij toch afschuwelijk op TS. Jij moet je echt schamen.![]()
TS ik wil je heel veel sterkte wensen met je lieve paardje, hopelijk komt hij er terug bovenop.
Polly schreef:Tieneke schreef:Polly, er is helemaal geen waarschijnlijkheidsdiagnose. Er is helemaal geen enkele soort diagnose.
Was je erbij? Misschien heeft de dierenarts wel een mogelijke diagnose. Waarom zo negatief en TS zo najagen.
Mindim schreef:xPareltje schreef:@Mindim ik heb je berichten getemd, wat reageer jij toch afschuwelijk op TS. Jij moet je echt schamen.![]()
TS ik wil je heel veel sterkte wensen met je lieve paardje, hopelijk komt hij er terug bovenop.
Waarom precies, omdat ik zeg wat velen waarschijnlijk denken?
Er is een dierenarts geweest, heeft bloed afgenomen, er is geen diagnose en er is geen vervolgafspraak, dus niks diagnose. Het dier is verschrikkelijk mager, heeft last van zijn ogen, is in paniek en vertoont verward gedrag, mest slecht en eet slecht. En er wordt medisch verder niets mee gedaan, ik schrik daar van, jij niet? Ik vind dat niet paardwaardig, maar goed als jij dat prima vind en je best doen voor een paard vindt
xPareltje schreef:Maar jouw aannames zijn gewoon walgelijk!Was je erbij toen de dierenarts geweest is? Kan je inderdaad van foto's oordelen dat ts niet goed voor haar paarden zorgt? Kun jij in de portemonnee kijken van ts? Zijn dat allemaal jouw zaken om je druk over te maken, wat ze allemaal voor haar paard wil en kan doen? Nee toch
Maar jouw opmerkingen richting ts gaan alles boven pijl.
brokjes schreef:Nee natuurlijk, maar ze doet toch onderzoek? Paard is toch nog niet dood?
Maar heel medisch traject en bijvoorbeeld kliniek bijzoeken zou ik eerlijk gezegd ook niet doen met dit dier.
xPareltje schreef:Mindim schreef:Er is een dierenarts geweest, heeft bloed afgenomen, er is geen diagnose en er is geen vervolgafspraak, dus niks diagnose. Het dier is verschrikkelijk mager, heeft last van zijn ogen, is in paniek en vertoont verward gedrag, mest slecht en eet slecht. En er wordt medisch verder niets mee gedaan, ik schrik daar van, jij niet? Ik vind dat niet paardwaardig, maar goed als jij dat prima vind en je best doen voor een paard vindt
Maar jouw aannames zijn gewoon walgelijk!Was je erbij toen de dierenarts geweest is? Kan je inderdaad van foto's oordelen dat ts niet goed voor haar paarden zorgt? Kun jij in de portemonnee kijken van ts? Zijn dat allemaal jouw zaken om je druk over te maken, wat ze allemaal voor haar paard wil en kan doen? Nee toch
Maar jouw opmerkingen richting ts gaan alles boven pijl.