Toppie!!

Ah sneu hè van dat niet mogen eten....dat zou ik ook liever niet thuis hebben dat leed van zich al niet lekker voelen en dan ook nog niks mogen eten...waar ze niks van begrijpen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:WE HEBBEN POEP!!!![]()
Toppie!!![]()
Ah sneu hè van dat niet mogen eten....dat zou ik ook liever niet thuis hebben dat leed van zich al niet lekker voelen en dan ook nog niks mogen eten...waar ze niks van begrijpen
FleurVP schreef:Wat fijn! Niet om je teleur te stellen, maar waarschijnlijk is dit poep van voor de operatie, daarna heeft ze niks meer te eten gehad en de komende dagen krijgt ze ook niet zo veel. Dus niet schrikken als het mesten straks minder wordt.
Toen die van mij thuis kwam duurde het nog een dag of 2 voordat er weer echt een kruiwagen per dag uit kwam, die vond trouwens wel het hooi daar niet lekker dus at alleen wat brok en gras tijdens het lopen. Ze gaan gelukkig echt paar keer met ze wandelen op een dag.
saariewaarie schreef:Wow vol spanning je hele topic gelezen! Ik duim dat alles verder goed mag evolueren. Gelukkig waren jullie er vroeg bij!
Die buikband lijkt me echt iets goed, doen we bij de mensen die geopereerd worden ook. Misschien eens navragen?
joey2010 schreef:Wat kun je blij zijn met mest.
Ik hoop zo dat ze in stijgende lijn door gaat.
kiki1976 schreef:Ts wat voor zandkuur had je gegeven?
Fijn dat ze weer dr oude streken terug gaat krijgen. Altijd sneu als ze niet mogen eten
Cayenne schreef:Hoe blij kan een mens zijn met mest!
Veraaaaah schreef:Mest is altijd goed![]()
Zoals ze er nu bij staat kun je voorzichtig positief beginnen te denken hoor! Ze ziet er niet uit alsof ze een hele zware operatie heeft gehad.
Ik ga denk uit voorzorg ook maar een zandweg kuur halen (ookal helpt dit ook niet altijd).
Lukasje schreef:Ik denk dat jouw topic enkelen aanzet tot het kopen van “zandweg”, ook ik. Ik heb het al vaker overwogen maar nooit besteld.
eyavg schreef:wat fijn dat het al wat beter gaat!![]()
Ik heb het vanaf half 9 gevolgd (handig he, chromebooks op school) maar op school kon ik niet inloggen dus ik kon niks sturen
Gimme_Joy schreef:Ik zou dan wel gaan voor pure psyllium (of vlo-) zaad. Bij zandweg zijn er nog extra dingen toegevoegd toch?
Jeeej poep!!![]()
Ik heb zelfs een filmpje van een poepende Joy op dag 2...
kiki1976 schreef:Dus toch ondanks een goede zandkuur, brrrr eng idee hoor.
Maar ze ziet er ondanks alles super uit, goed alert.
Hannanas schreef:Nu las ik ergens in een topic een tijdje geleden dat een zandweg kuur via een dierenarts echt veel grotere hoeveelheden vlozaad bevatte?
Deze dierenarts de hoeveelheden op zo’n vrije verkoop verpakking te weinig vond?
Wat adviseert de Lingehoeve daarin, hoeveel per dag etc?
Pino96 schreef:Is inderdaad toch schrikken. Inimini beetje zand in mijn handschoenen tijdens de zandtest bij mijn paard, maar zo zie je maar: je hebt gewoon écht géen idee wat er werkelijk in zit. Begin Donderdag ook maar met mijn Psyllium kuur. Toch eng dat dat ook geen 100% zekerheid geeft, maar alle beetjes helpen.
Ik ben blij dat het zo goed gaat nu, TS. Wel een naar gezicht, die hechting zo over de buik. Arm ding!
Hannanas schreef:Nu las ik ergens in een topic een tijdje geleden dat een zandweg kuur via een dierenarts echt veel grotere hoeveelheden vlozaad bevatte?
Deze dierenarts de hoeveelheden op zo’n vrije verkoop verpakking te weinig vond?
Wat adviseert de Lingehoeve daarin, hoeveel per dag etc?