Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shenavallie schreef:Ik heb het topic na mijn reactie verder stilletjes meegelezen, maar krijg heel sterk het gevoel dat dit dezelfde TS is als vergelijkbare topics van eerder.
rien10 schreef:TS, waarom dit topic? Je stelt in de titel van je topic een vraag. Vervolgens doe je ieder antwoord of iedere suggestie af als onzin, onrealistisch, je negeert ze of weerlegt ze.
Je kan beter lid worden van de Bokt-club "mijn paard heeft KS, maar dat dondert niet, ik doe er mee wat ik wil (fokken, rijden)." Dat is veel minder vermoeiend voor je dan je hier steeds maar weer moeten verdedigen.
Nouvel schreef:Heb je foto’s van je paard?
Ik ben zo benieuwd om wat voor paard het gaat, hoe hij eruit ziet qua bouw en hoe hij loopt in het werk.
Dan heb ik er een beetje een beeld bij.
Filmpje onder het zadel is ook leuk voor het idee.
Als je ‘m toch weer wilt gaan rijden zou ik het voorlopig bij alleen lang en laag houden en maar heel weinig belast doen en heel veel onbelast.
Je kunt met longeren, werk aan de hand en langeteugelwerk onbelast heel veel mooie dingen doen en bereiken.
tiwi1969 schreef:Omdat het de vraag is of er misschien een schaduwaccount is gemaakt heb ik via een tem even gevraagd of een mod kan meekijken.
Morganlefay schreef:Een subtiel pijnsignaal is ook tong over het bit.
Cuvee schreef:Typich bokt. Er wordt nooit 1x een constructieve tip gegeven, nee, dat moet altijd x 2000. Mensen roepen en typen lekker makkelijk vanachter hun schermpje en zijn allemaal professionals op gebied van paarden. Ik heb het filmpje openbaar gezet, kunnen jullie het nu wel zien?