kissing spines+nek artritis en verrekt Si gewricht

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Shalimar

Re: kissing spines+nek artritis en verrekt Si gewricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 21:25

Met jou als topper TS. Het spijt me echt maar wat kraam jij een onzin uit en je luistert nergens naar. Je wil alleen maar reacties horen die je aanstaan. Wat een raar topic is dit geworden.

Janine1990Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 21:35

Tiffyy schreef:
Nou nou nou, wat een rare reacties hier zeg. Wilde dit even van me afschrijven en vragen of iemand hier tips heeft, of misschien tegen hetzelfde aanloopt?

Deze topics stonden je niet echt aan?

safina schreef:
Ha Tiffyy,

Hier een topic van iemand met een paard met KS die het heeft laten opereren. Niet dat het me waarschijnlijk lijkt dat het in jouw geval een optie is, maar er staat ook veel info in over het probleem in het algemeen.
[MD] Operatie kissing spines

Hier een topic van iemand met een paard met KS en spondylose. Hier staan veel ervaringen van anderen in. Sommigen rijden nog met gerichte training, bij anderen fungeert het paard als grasmaaier.
[MD] Kissing spines en spondylose, wat nu? ervaringen gezocht

Ik hoop dat je daar de ervaringen en info kunt vinden waar je naar op zoek was.

Verder nogmaals veel sterkte. Verdrietig dit, voor jou en je paard.

Daarbij is er op basis van je vage verhaal geen helder advies te geven...

Het doel dat je hebt, de sport in met dit paard... In mijn ogen ongeveer 100 stappen te ver op basis van waar je nu staat en het gebrek aan realisme waarmee je nu naar de situatie kijkt.
Libera geeft een vrij heldere samenvatting van alles wat je hebt geschreven en ik begrijp heel erg goed dat zij het idee heeft dat dit een komkommertijd-topic is...

Nicky1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 21:54

Tiffyy schreef:
Nou nou nou, wat een rare reacties hier zeg. Wilde dit even van me afschrijven en vragen of iemand hier tips heeft, of misschien tegen hetzelfde aanloopt?

Dat gebeurt toch ook hier? Alleen stel jij je helaas nogal bijzonder op en je reageert niet op welwillende vragen en adviezen en ervaringsverhalen.
Je stelt je op als iemand die alles weet en alles kan, dus dan is het voor mij en diverse andere bokkers moeilijk om dit serieus te blijven nemen.

BigOne

Re: kissing spines+nek artritis en verrekt Si gewricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 21:56

Diegene die hier vreemde reacties oproept ben jezelf. Lees alles nog maar eens na en dan vooral van de mensen met ervaring met deze aandoeningen en dan wrijf je maar eens goed achter oren waarom je zo vreemd bezig bent.

Tiffyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-19 22:31

Nou, ik had een heel verhaal getypt, maar op de een of andere manier is het niet geplaatst :( Ik bepaal zelf wat ik met mijn soulmate doe en hoeveel geld ik in de behandelingen steek. Ik heb zeker niet stilgezeten en een tijdlijn gemaakt zodat alles overzichtelijk wordt. Fijne avond.

huricane

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 22:52

Libera schreef:
Volgens mij is dit gewoon een reltopic :')

Dat idee heb ik dus ook :j

Nicky1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 22:53

Tiffyy schreef:
Nou, ik had een heel verhaal getypt, maar op de een of andere manier is het niet geplaatst :( Ik bepaal zelf wat ik met mijn soulmate doe en hoeveel geld ik in de behandelingen steek. Ik heb zeker niet stilgezeten en een tijdlijn gemaakt zodat alles overzichtelijk wordt. Fijne avond.

Prima, jij ook :evaw:

Shae

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 23:04

Libera schreef:

In het begin twijfelde ik nog, maar dit kan toch haast niet anders.

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 23:08

Shae schreef:
Libera schreef:

In het begin twijfelde ik nog, maar dit kan toch haast niet anders.

Ik hoop het stiekem gewoon, anders zou het te triest zijn :(

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 09:25

Wegens onduidelijke en onvolledige gegevens blijft dit topic op slot. Er is op basis van de huidige gegevens geen mogelijkheid om gericht en goed advies te geven.