Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tiffyy schreef:Nou nou nou, wat een rare reacties hier zeg. Wilde dit even van me afschrijven en vragen of iemand hier tips heeft, of misschien tegen hetzelfde aanloopt?
safina schreef:Ha Tiffyy,
Hier een topic van iemand met een paard met KS die het heeft laten opereren. Niet dat het me waarschijnlijk lijkt dat het in jouw geval een optie is, maar er staat ook veel info in over het probleem in het algemeen.
[MD] Operatie kissing spines
Hier een topic van iemand met een paard met KS en spondylose. Hier staan veel ervaringen van anderen in. Sommigen rijden nog met gerichte training, bij anderen fungeert het paard als grasmaaier.
[MD] Kissing spines en spondylose, wat nu? ervaringen gezocht
Ik hoop dat je daar de ervaringen en info kunt vinden waar je naar op zoek was.
Verder nogmaals veel sterkte. Verdrietig dit, voor jou en je paard.
Tiffyy schreef:Nou nou nou, wat een rare reacties hier zeg. Wilde dit even van me afschrijven en vragen of iemand hier tips heeft, of misschien tegen hetzelfde aanloopt?
Tiffyy schreef:Nou, ik had een heel verhaal getypt, maar op de een of andere manier is het niet geplaatstIk bepaal zelf wat ik met mijn soulmate doe en hoeveel geld ik in de behandelingen steek. Ik heb zeker niet stilgezeten en een tijdlijn gemaakt zodat alles overzichtelijk wordt. Fijne avond.