Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Raamzicht schreef:Ja inderdaad.. Plus daar staan wslk een hoop anderen op stal, zodat ze niet alleen is..
De scinti valt nog mee, fijn dat het halve prijs kan. Mag ik vragen wat een maand stalling op de kliniek kost (zonder natuurlijk bijkomende kosten als tranquilizer en evt maag beschermers etc?) puur uit nieuwsgierigheid. Als je het niet wilt delen geen probleem natuurlijk!
Is er na deze maand nog een heel revalidatie traject? Neem aan na een maand vastgeknoopt niet opeens 24/7 in de groep de wei in zeg maar.. Hoop dat daar wel mogelijkheid toe is bij je huidige stal?
Sterkte met alles! Ik hoop dat de scinti schoon terugkomt en de maand voorbij vliegt!
Joman schreef:Raamzicht schreef:Ja inderdaad.. Plus daar staan wslk een hoop anderen op stal, zodat ze niet alleen is..
De scinti valt nog mee, fijn dat het halve prijs kan. Mag ik vragen wat een maand stalling op de kliniek kost (zonder natuurlijk bijkomende kosten als tranquilizer en evt maag beschermers etc?) puur uit nieuwsgierigheid. Als je het niet wilt delen geen probleem natuurlijk!
Is er na deze maand nog een heel revalidatie traject? Neem aan na een maand vastgeknoopt niet opeens 24/7 in de groep de wei in zeg maar.. Hoop dat daar wel mogelijkheid toe is bij je huidige stal?
Sterkte met alles! Ik hoop dat de scinti schoon terugkomt en de maand voorbij vliegt!
Ja, hierna voorzichtig opbouwen! Dus echt 5 min aan de hand stappen, etc. Maar niet meer vaststaan gelukkig
30€ per dag (heb ik begrepen).
Balou_k schreef:Als je haar een maand kan staan, kunnen ze dan geen maandprijs maken oid? Volgens mij is er een heleboel te bespreken bij Equitom.
Je pakt dit super aan TS!
Beterschap voor je paard.
Luca03 schreef:Hoe zit dit met de kosten? Is dit eigen risico? Heb je een contract getekend van je pensionstal? Valt dit niet onder de verzekering van de staleigenaar?
Verder heel veel beterschap en hopelijk een spoedig herstel.
En uhh petje af voor jou hoor! Je paardje had het niet beter kunnen treffen met een eigenaar als jij
Paardenfann4 schreef:Heftige diagnose, maar gelukkig dat de prognose goed is. Een maand aangebonden staan dat is niet niks. Mag ze dan helemaal niet bewegen of wel af en toe stappen?