SavannahNx schreef:Jullie besteden echt te veel aandacht aan dit
Idd elk antwoord in dit topic is er een teveel. Dood laten bloeden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kinke schreef:Het verhaal klopt sowieso niet, want hoe kan een stalling goedkoop zijn als er iedere maand??!! ontwormt wordt. Zo wordt ontwormen wel heel erg duur.
Jet schreef:TS, ik vraag het nog maar een keer: weet je al waarmee je paard ontwormd wordt? Of waarmee het de laatste keer dan in elk geval ontwormd is? Het is echt belangrijk om te weten hoor!
Femke_Tweety schreef:Een jaarlijkse ontwormingsbijeenkomst.
Wauw.
Ik wil ook, lijkt me een geweldig feestje.
Carol_Beer schreef:Femke_Tweety schreef:Een jaarlijkse ontwormingsbijeenkomst.
Wauw.
Eerlijk gezegd is het best gezellig. Voordat k bij deze stal stond ging k daar (met de rest van de desbetreffende wijde) daarheen voor een prik, en na afloop gezellig bbq'en.
Nee, dit is geen grap voor de mensen die dat denken
En dan de katten, plus een paard.
Carol_Beer schreef:Femke_Tweety schreef:Een jaarlijkse ontwormingsbijeenkomst.
Wauw.
Eerlijk gezegd is het best gezellig. Voordat k bij deze stal stond ging k daar (met de rest van de desbetreffende wijde) daarheen voor een prik, en na afloop gezellig bbq'en.
Nee, dit is geen grap voor de mensen die dat denken

Anoniemk2 schreef:Ik vraag mij af of dit paard überhaupt bestaat? Normaal gesproken zou je meteen de dierenarts bellen dan 8 pagina's lang om advies te vragen. Ik ken geen een goedkope/dure pensionstalling die elke maand hun paarden ontwormen.