SavannahNx schreef:Jullie besteden echt te veel aandacht aan dit
Idd elk antwoord in dit topic is er een teveel. Dood laten bloeden
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kinke schreef:Het verhaal klopt sowieso niet, want hoe kan een stalling goedkoop zijn als er iedere maand??!! ontwormt wordt. Zo wordt ontwormen wel heel erg duur.
Jet schreef:TS, ik vraag het nog maar een keer: weet je al waarmee je paard ontwormd wordt? Of waarmee het de laatste keer dan in elk geval ontwormd is? Het is echt belangrijk om te weten hoor!
Femke_Tweety schreef:Een jaarlijkse ontwormingsbijeenkomst.
Wauw.
Ik wil ook, lijkt me een geweldig feestje.
Carol_Beer schreef:Femke_Tweety schreef:Een jaarlijkse ontwormingsbijeenkomst.
Wauw.
Eerlijk gezegd is het best gezellig. Voordat k bij deze stal stond ging k daar (met de rest van de desbetreffende wijde) daarheen voor een prik, en na afloop gezellig bbq'en.
Nee, dit is geen grap voor de mensen die dat denken
Carol_Beer schreef:Femke_Tweety schreef:Een jaarlijkse ontwormingsbijeenkomst.
Wauw.
Eerlijk gezegd is het best gezellig. Voordat k bij deze stal stond ging k daar (met de rest van de desbetreffende wijde) daarheen voor een prik, en na afloop gezellig bbq'en.
Nee, dit is geen grap voor de mensen die dat denken
Anoniemk2 schreef:Ik vraag mij af of dit paard überhaupt bestaat? Normaal gesproken zou je meteen de dierenarts bellen dan 8 pagina's lang om advies te vragen. Ik ken geen een goedkope/dure pensionstalling die elke maand hun paarden ontwormen.