Ze maakt het ons niet makkelijker om een besluit te nemen. Stond nu weer helemaal helder, vrolijk, alert. Vrat gras zo op, alleen weigert ze in alle toonaarden slobber. Arts wil haar enkel op slobber hebben en beetje gras. Maar Kya wil hooi, muesli, brok en GEEN slobber. Zucht.
Vannacht heeft ze blijkbaar wel veel gemest.
Arts heeft haar iig nog niet opgegeven en wij ook niet als we die vechtlust van Kyara zien. Kyara wil nog veel te graag om haar nu te laten gaan.
Tijdens het wandelen had ze ook flink tempo erin en heeft ze elke putje, vlekje en raampje bestudeerd.
Vreselijk moeilijk zo tussen hoop en vrees te leven......hopelijk vecht ze zich er door!
egnie
Geplaatst: 19-01-19 17:43
Ik lees ook al even mee en leef erg met je mee. Ik duim net als de rest dat ze dit gevecht gaat winnen!!!!
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 19-01-19 17:46
Pfff jemig je paard wil gewoon door.
Paardenfann4
Geplaatst: 19-01-19 17:47
Wat jammer dat ze zo'n terugval had. Nu lijkt het weer wat positief. Misschien zat er toch nog ergens een verstopping die nu los gekomen is? Ik duim dat ze nu de goede kant op gaat en geen terugval meer krijgt. Heel veel sterkte. Houd moed, wie weet komt het toch nog goed allemaal.
mirjamalvaro
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-19 17:47
bigone schreef:
Kunnen zo ook niet via de maag kijken?? Geen verstand van verder , weet dat het maag/darmkanaal heel lang is bij paarden.
Dit nog gevraagd, maar het probleem zit in het stuk dikke darm waar ze van voor en van achteren niet bij kunnen.
Rest ook bedankt voor PB's en tips.
Joscaa
Geplaatst: 19-01-19 17:47
Oh bah, ik heb het hele topic doorgelezen (althans, alleen jouw berichten), maar wat verschrikkelijk zeg!! Vooral omdat het zo wisselend blijft, als ze nu echt zelf ook opgeeft is het "makkelijker" haar te laten inslapen, omdat je haar daarmee helpt en dan het vechten over is. Maar als ze tussendoor steeds zo alert is, zo graag wilt en zo vecht, dan is het met haar mee vechten het waard.