Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SusanH schreef:Beeld blijft gelijk. Vrolijke pony die goed eet en geen koorts meer heeft. Maar wel atactisch. Hebben haar nu ze niet meer besmettelijk is goed gewassen. Dat moet je echt wel regelmatig doen want haar staart en achterbenen zijn ontzettend vies elke keer door alle urine. Ze is incontinent en kan haar staart niet optillen.
ze stond vanmorgen ineens op 3 benen. Ik dacht in eerste instantie aan een breuk. Dierenarts gelijk gebeld. Met het beeld wat ze nu liet zien en haar ziektehistorie kan het geen rhino zijn. Van de zomer heeft ze een trap gehad op haar rug. Toen had ze ineens een bult op naar de ruggenwervel. Maar geen pas kreupel gelopen. En ze gaf verder ook geen pijn aan. Die hele bult weer vergeten tot vandaag. Nu vallen alle puzzelstukjes in elkaar. Ze had een zenuwbezenuwbeknelling die nu plotseling erg verslechterd was. DA was meteen duidelijk dat inslapen de enige optie was. Dat had ik zelf ook gezien toen ik haar vanmorgen zag op 3 benen amper kunnen lopen. Zichtbaar veel pijn. Die pijn heeft ze nu niet meer. Wij zijn er kapot van vooral onze dochter. Zo oneerlijk dit eerst in juli ons paard en mijn grootste vriend. Nu lieve Cato. Hoop dat er een plek is hierboven waar ze geen pijn meer heeft.
Heel veel sterkte, alweer..
Wat een ellende zo snel na elkaar.