Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Joj schreef:Het valt niet mee om hele dagen op stal te moeten staan. Terwijl ze voorheen 24 uur per dag zelf mocht bepalen waar ze wilde zijn. Met Strezz druppels van Phytonic begonnen. Eerste dag een dubbele dosering. Heb het idee dat de scherpe kantjes eraf zijn. Verder muziek aan, regelmatig hooi aanbieden. Veel kleine bezoekjes brengen. Rubbermat aan de binnenzijde van de boxdeur gemaakt omdat ze tegen de deur aan schraapt een daardoor een beurse plekken aan haar benen kreeg. Elke dag even op de wasplaats zodat ik de stal kan mesten. Want ook dat wordt een grote bende als ze hele dagen in zo'n hokje moeten staan. Maar morgen mag ik voor het eerst 2x 5 min. wandelen. Erg benieuwd hoe dat gaat. Heb gelukkig de mogelijkheid om een paddock te gebruiken die aan haar stal vast zit. Dus hoef niet eerst met een stuiterend paard een veilige plek zoeken om te wandelen.
De wond ziet er goed uit. De hechtingen gaan vrijdag eruit. Ik dacht de eerste x wandelen en dan zonder hechtingen....nee kies toch maar voor een stukje zekerheid.
Geïnformeerd of mijn paard lasertherapie mocht....helaas de wond moet nog rusten.