Zo dat is hard opgeknapt! Na het zien van je eerste foto had ik niet verwacht dat het er nu al zo uit zou zien zeg. Hopen dat het op deze snelle manier door geneest!
herous
Geplaatst: 21-08-18 15:11
Hoe is het nu met de wonde?
Granoek
Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-18 15:27
Oeh sorry ik was dit helemaal vergeten. De wonde is ondertussen dicht geweest maar door de extreme droogte en die rotvliegen is het ook weer terug open gegaan. Gelukkig waren we er snel bij en ben ik opnieuw beginnen inpakken. Sinds gisteren is het terug dicht! Ik had 3 weken geleden al deze dingen besteld: http://www.cashelcompany.com/CRUSADER-LEG-GUARD-258/ Heb ik uiteindelijk gisteren melding van gekregen dat het pakket aangemaakt werd, volgens track en trace is het nog niet binnen gebracht maar ik hoop echt dat ik die snel heb.
Dan kan ik het laten luchten en kan er ook weer haar op groeien zonder dat de vliegen er aan kunnen. Durf het ook niet goed open te laten nu dus hoewel het weer dicht is heb ik het terug ingepakt tot die leg guards eindelijk binnen zijn.
Zo zag het er gisteren uit:
De dierenarts was op stal voor een ander paard en gaf de complimenten voor onze aanpak. En nog een 'doeme die ziet er goed uit zeg' Hij ziet er ook wel erg knap uit voor een tweejarige, maar ik ben misschien bevooroordeeld.