Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LBLGypsyCobs schreef:Hoe is hij eigenlijk in z'n gedrag?
Is hij ook minder energiek sinds ie wat teruggelopen is in conditie?
Of merk je qua rijden en omgang geen verschil bij hem?
Herstelt hij net zo goed na het werk? Snel weer op adem, niet overmatig zweten?
Perryx schreef:Hebben jullie nog tips voor mij? door dat hij een tijdje wat dunner was is de deken gaan schuren en zie je vooral de achterste 2-3 ribben, dit vind ik erg storend!
Zal dit wel weer weg trekken? het is echt een heel erg kleur verschil (zomervacht)
Misschien hem scheren?
mandy_toy schreef:die van mij is deze winter ook onwijs terug gevallen. Is de leeftijd (22) en het feit dat hij niet voldoende hooi binnen krijgt. Senior Priores van Subli doet het bij die van mij erg goed. Ik voer dit nu een maand, zie nog wel zijn ribben, maar de bovenlijn trekt goed aan.
Maris schreef:mandy_toy schreef:die van mij is deze winter ook onwijs terug gevallen. Is de leeftijd (22) en het feit dat hij niet voldoende hooi binnen krijgt. Senior Priores van Subli doet het bij die van mij erg goed. Ik voer dit nu een maand, zie nog wel zijn ribben, maar de bovenlijn trekt goed aan.
Bovenlijn kan bijna niet bijkomen door sp ..... In sp zitten namelijk erg weinig eiwitten. En juist voor de bovenlijn (= spieren ) heb je eiwitten nodig om bij te komen.
Maar verder is sp super spul hoor !
Mizora schreef:@marg: Ik zou bij pavo het ruwvoer testen. Het kan zo maar dat het gewoon heel arm ruwvoer is en dan heeft je paard geen medische hulp nodig, maar gewoon bijvoer. Fiber force is ook arm spul, dus dat helpt in dat geval niet. Ik blijf fan van Pavo Nature's Best, dus daar zou ik mee beginnen.
Suzanne F. schreef:janderegelaa schreef:Je moet niet zo moeilijk doen met voer. Gewoon draversbrok geven. Daar groeit hij het hardst van.
Precies, niet zo moeilijk met dat voer. Gewoon een schep extra biks, klaar.
Edit: En ja, Equest is tegen bloedworm dus prima.