En ineens is onze toekomst onzeker...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 17:15

Wees blij dat je haar hébt wat grijs kan worden :P

En volgende keer ga je er maar mooi van uit dat ze bellen over iets positiefs. Anders kent je paard je niet meer terug, met je rollator :+

Maandag wordt hier voor mijn pony en mij een feestdag, en voor jou en Joy ook. Dat moet. Iedereen feest.
Hup, dooreten Joy. Je moet maandag naar huis.

djinnie

Re: En ineens is onze toekomst onzeker...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 17:23

Nog even duimen draaien dus, maar dappere merrie die zich er zo goed doorheen slaat! En eigenaresse ook natuurlijk. ;)

Bij mensen moet je op gewone afdelingen je ook aan bezoekuren houden en op de IC niet. Vanwege de ernst van de ziekte van de patiënt. Mijn moeder lag drie weken op de IC en we waren er zo ongeveer de hele dag door. Pas toen duidelijk was dat ze het niet ging redden, werd ze naar een gewone afdeling verplaatst, maar toen hadden we uiteraard geen bezoekuren om ons aan te houden. Zo kun je toch ieder moment dat je wil en kan bij je paard/familie/vriend/whatever zijn, mochten ze toch een verkeerde kant op gaan. Wel zo fijn!

Blij dus met de bezoekuren, die IC is nooit een goed teken. ;)

joey2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 17:50

Zo ze gaat echt goed vooruit.
Tja en de grijze haren kunnen we gelukkig verven :j .

Ik ben echt blij voor jullie.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-17 18:14

Koper schreef:
Wees blij dat je haar hébt wat grijs kan worden :P

En volgende keer ga je er maar mooi van uit dat ze bellen over iets positiefs. Anders kent je paard je niet meer terug, met je rollator :+

Maandag wordt hier voor mijn pony en mij een feestdag, en voor jou en Joy ook. Dat moet. Iedereen feest.
Hup, dooreten Joy. Je moet maandag naar huis.

_O- Heb jij ooit gedacht aan een cabaretoptreden? Talentje in de dop hoor! _/-\o_ En wat heb jij te vieren, als ik zo vrij mag zijn? :D

Jeetje Djinnie dat moet ook een heftige periode geweest zijn voor jou en je familie :(:)

Dankje Joey2010! Haha binnenkort inderdaad maar weer naar de kapper :Y)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 18:16

Mijn pony blijft leven *\o/* Eigenlijk zou ze maandag worden ingeslapen maar nu ze op stal staat is ze aan het bijdraaien en vanaf vanavond krijgt ze verdere ondersteuning.

Voor cabaret schuif ik mijn ruin naar voren, die is daar veel geschikter voor en hij vindt zichzelf ook ontzettend geweldig en grappig. Bovendien is hij 18 dus hij mag tegenwoordig zijn eigen keuzes maken.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-17 18:26

Koper schreef:
Mijn pony blijft leven *\o/* Eigenlijk zou ze maandag worden ingeslapen maar nu ze op stal staat is ze aan het bijdraaien en vanaf vanavond krijgt ze verdere ondersteuning.

Voor cabaret schuif ik mijn ruin naar voren, die is daar veel geschikter voor en hij vindt zichzelf ook ontzettend geweldig en grappig. Bovendien is hij 18 dus hij mag tegenwoordig zijn eigen keuzes maken.

Gefeliciteerd! Nou knal de kurken maar zou ik zeggen! *\%/*

Ow dan heb je mazzel! Ze zijn tegenwoordig erg streng op kinderarbeid in het theater. Zo hoorde ik dat André Rieu een boete heeft gekregen, omdat hij 30 panfluitende kinderen tot 0.00 uur had laten werken.

Alleen... ruinen humor kan niet iedereen waarderen. Het is toch soms een beetje... tja hoe moet ik dat zeggen... leeg... en slapjes... ofzo... :')

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 18:42

Oh, neeneeneeneee. Volstrekt niet. Maar live komt hij beter over dan via de media. Vandaar ook de keuze voor het theater. Lekker op de plankjes.

Stuur Joy maar eens langs voor een voorstelling, beetje ontspanning kan voor haar ook vast geen kwaad. Mijn ruin doet het altijd goed bij de merries, hoewel hij ze op zijn beurt dan weer niet heel interessant vindt. Althans niet als merrie.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-17 19:34

Is het wel een kindervoorstelling? Joy heeft een spanningsboog van 10 minuten, dus een avondvullende voorstelling is misschien wat veel gevraagd. Daarbij weet ik niet of seks gerelateerde grappen wel kunnen al... Ze snapt er waarschijnlijk niet veel van...

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 21:06

Oh maandag naar huis als het zo door gaat, dat is nog eens goed nieuws!!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 21:19

Gimme_Spurs schreef:
Is het wel een kindervoorstelling? Joy heeft een spanningsboog van 10 minuten, dus een avondvullende voorstelling is misschien wat veel gevraagd. Daarbij weet ik niet of seks gerelateerde grappen wel kunnen al... Ze snapt er waarschijnlijk niet veel van...

Het is een licht verteerbare voorstelling :)

Heb je nog iets gehoord? Nog 5 daagjes TS, dan is je meissie weer thuis :j

Vierenhalf. Over vierenhalve dag is het ook al maandag.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 21:42

Wat een heerlijk bericht! **\O/**

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 21:49

Oh JOY!!!
Dat zijn de betere berichten
*\o/* *\o/* *\o/*

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-17 22:28

Net weer terug van de kliniek en Joy begint het een beetje zat te worden. Op zich een goed teken, maar ze verveelt zich een beetje :)

Zusje was mee, we hebben haar weer even lekker gepoetst! :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 22:31

Ze ziet er echt al een stuk beter uit. Veel meer "leven" in haar blik. Niet leuk dat ze zich begint te vervelen, maar yes, ze gaat echt de goede kant op! *\%/*

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 22:31

Ze kijkt ook al veel beter uit haar ogen :j

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 01:24

Ze ziet er inderdaad een stuk beter uit, knappe gup!

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-17 19:20

Ja ben ook zo blij jongens! Ik merk dst ik zelf ook wat rustiger ben. Ik ga vanavond voor het eerst niet heen. Ik merkte gister dat ze een beetje kribbig werd toen wij er waren en ze niks te eten kreeg. Daarbij vind ik een avondje op de bank ook wel even lekker. ;)

Wel vandaag even gebeld om te vragen of de tandarts nog kan komen voordst ze naar huis gaat. Daar willen ze alleen mee wachten tot ze weer volledig opgevoerd is. Dit in verband met sedatie. Dus dat zal maandag wel zijn.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 19:24

Tandarts zou ik zelf eerlijk gezegd even een tijdje mee wachten, Joy haar systeem heeft een beste opdonder gehad en ik zou daar niet ook nog een sedatie bij willen. Tenzij ze echt moeite heeft met kauwen natuurlijk, dan is het een ander verhaal.

Veel plezier vanavond, bank/wijntje/hapje/huisdier(?)/fleece kleedje/en wie weet nog chocolademelk met een shotje toe = topavond ;)

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-17 19:47

Afbeelding
:))

Dat zwarte achterhoofd is van mijn allerliefste Kayla. Zij heeft al meerdere keren deze week de tranen van mijn wangen gelikt. Zo'n lief dier! <3

Afbeelding

Zat ik ook al aan te denken koper. Maar ik ga ervan uit dat de kliniek wel goed weet wat ze doen. Ik zal morgen nog even met de arts overleggen. Als ze nou niks vinden hoeven ze natuurlijk ook niet te sederen. Maar ben als de dood dat er wel wat is en ik daar dan toch te lang mee wacht. Want hoe lang kan ik dan wachten om een tandarts te laten komen?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 20:00

Ik neem aan dat ze even de klem in d'r smoeltje kunnen schuiven om te checken voor haken e.d. zonder sedatie? Maar daar heb je idd veeartsen voor, die zouden het je precies moeten kunnen melden.

En jay Kayla *\o/* Goed werk hondje-met-lief-gezicht.

ClauH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 20:26

Dat ziet er goed uit GS! Zo zijn ook mijn favoriete avonden.
Joy is toch in goede handen!

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-17 20:33

Ja toch Koper? Ik ga ervan uit dat als het niet nodig is dat ze het dan ook laten. Wat dat betreft vertrouw ik Utrecht voor de volle 100%

Ja ClauH dat is een geruststelling. En dat soort avonden mogen van mij heel lang duren altijd. Is helemaal lekker als het buiten plenst van de regen! (Dan moet het alleen wel weer droog zijn voor het laatste toiletbezoek van Kayla, anders gaat ze niet :') )

Ze ligt lekker te doezelen met haar kop op mijn been. Heerlijk zo'n knuffeloma <3

Afbeelding

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 20:35

Je bent niet de enige met grijze haren :D

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-17 20:38

Koper schreef:
Je bent niet de enige met grijze haren :D

_O- :')

Kayla wordt 1 december 11. Ik ben nog een stuk jonger... :=

Maar oma's aan de top, die kan nog steeds achter een bal aan gaan alsof ze 2 is *\o/*

joey2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 08:23

Wat lief dat je zoveel steun van Kayla krijgt . Zo'n lieve ( erg grijze ) :o snoetje heeft ze.

Normaal gesproken doen ze eerst de klem in de mond en een klein stukje open waarbij ze met hun vingers voelen en erin kijken of het wel nodig is om te behandelen, en daarna word er pas een sedatie gegeven voor verdere behandeling.

Ik zou het inderdaad even overleggen met de kliniek.

Top dat ze zich heel veel beter voelt.