poes schreef:Ik denk wel dat ze het oprecht goed bedoelt maar zeer onwetend is op vlak van paarden.
klopt, en ik ben blij dat ik deze keer er wel iets aan kan doen omdat iemand me het zegt!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hwn schreef:Vind het ook niet erg netjes om in je openingspost je voor te doen als onwetende eigenaar die denkt een correct paard te hebben, terwijl je jaren geleden al aangaf dat ie nooit meer correct zal lopen. Je hebt hiermee heel wat mensen om de tuin geleid.
vickyP schreef:En dus dat bedoel ik met, niemand heeft me het ooit gezegd! Hoe kan ik het dan verder weten?
oji schreef:Nou zijn we eerlijk op basis van de blootgelegde feiten...en weg ben je....en dan denk je dat we moeten geloven dat je het beste met je paardje voor hebt. Wat denk je...we zijn geen kleuters.
dresjoepie schreef:Ik denk dat TS nu wel weet dat het niet goed is! Het had erger geweest als ze een rij filmpje had geplaatst met "kijk eens hoe fijn mijn paard loopt" En tegen alle adviezen in vol zou houden dat er iets mis is!
Ze is zich er nu van bewust en gaat actie ondernemen het paard wordt al niet meer gereden! Ik geloof oprecht dat de ts er zich niet van bewust was Anders zet je je verhaal niet op bokt! Helaas zijn er meer ruiters eigenaren die het niet door hebben als hun paard niet goed is! Daarom is het zo belangrijk je je met goede mensen te omringen Goede Da en goede instructie die niet alleen denkt elke week zijn geld te innen maar je oprecht wilt helpen
Ik snap dat je helemaal klaar bent met het topic nu Maar ben wel heel benieuwd naar het verder verloop Succes met je paard
vickyP schreef:poes schreef:De blessure is je meer dan bekend. 6 jaar rijden op een duidelijk kreupel paard. Arm dier en ik stel mijn mening ernstig bij.
Je schrijft letterlijk zelf dat het nooit meer goed komt. Ga asjeblieft niet meer met hem rijden. Je doet hem pijn.
Die blessure was inmiddels achterhaald en behandeld. Daarover nooit een topic gemaakt want ik ben jaaaaren niet meer op bokt geweest. Als je goed leest mocht ik hem toen niet te veel forceren en weinig rijden, wat ik ook altijd heb gedaan. Hier is toen ook aan gewerkt geweest. Maar tja... dat zal nu niemand meer lezen...
neen, ik krijg nu commentaar dat ik dierenmishandeling bezig ben terwijl ik nu echt (nogmaals) iets aan wil doen.
Misschien eerst even allemaal afwachten wat er uit het onderzoek komt??
Ik hou jullie graag op de hoogte.
Overigens heb ik (toen, bij dat andere probleem) les gehad en gekregen en toen heeft mijn lesgever nooooit aangewezen dat hij kreupel liep. Dus NU pas zegt er mij iemand dat het niet goed gaat!
Dus spring ik meteen op de kar om dit op te lossen.
Ik heb idd niets van de vorige complicatie gezegd om dus met een schone lei uit te zoeken of te kijken wat er deze keer uit komt. Om dus van 0 te kijken. En omdat de DA hem genezen heeft verklaard toen. Ik heb altijd mogen rijden van hem.
Ik heb die kennis dus verder niet om een DA al dan niet te geloven. Dus als een DA iets zegt geloof ik hem dus wel.
Ik heb in geen enkele vorige reacties iets verkeerd opgepakt, noch betwist en bij uit allerlei dingen 'ja maar...' omdat ik het echt vervelend vind dat ik het deze keer niet heb gezien.
Ik kan mij de laatste reacties zeker voorstellen, maar ik kan jullie verzekeren dat ik nog steeds het beste met mijn paard voor heb en hem in geen enkele plaats wil pijn doen of wat dan ook.
Laat dus die 'dierenmishandeling' reacties maar opzij want dit is niet zo.
Denk er dan verder jullie gedacht over en laat nu de DA verder beslissen wat het al dan niet is of zou kunnen zijn. Dan zie ik graag verder.
poes schreef:vickyP @ [RIJ-ITP] rijden met een trouwkleed, ni makkelijk hoor .. :-))
vickyP @ [ITP] Mijn eerste filmpje van bonter Cooper
vickyP @ [RIJ-ITP] another movie of me and bonte Cooper
De blessure is je meer dan bekend. 6 jaar rijden op een duidelijk kreupel paard. Arm dier en ik stel mijn mening ernstig bij.
Je schrijft letterlijk zelf dat het nooit meer goed komt. Ga asjeblieft niet meer met hem rijden. Je doet hem pijn.
vickyP schreef:Overigens heb ik (toen, bij dat andere probleem) les gehad en gekregen en toen heeft mijn lesgever nooooit aangewezen dat hij kreupel liep. Dus NU pas zegt er mij iemand dat het niet goed gaat!
Dus spring ik meteen op de kar om dit op te lossen.
Ik heb idd niets van de vorige complicatie gezegd om dus met een schone lei uit te zoeken of te kijken wat er deze keer uit komt. Om dus van 0 te kijken. En omdat de DA hem genezen heeft verklaard toen. Ik heb altijd mogen rijden van hem.
Ik heb die kennis dus verder niet om een DA al dan niet te geloven. Dus als een DA iets zegt geloof ik hem dus wel.