N4N4 schreef:Betadine in het drinkwater ??? Serieus ??
Paard staat er absoluut helemaal niet florisant en prettig bij ..
TS ziet dat ook wel ( dat kan niet anders ) en wellicht kan/mag/wil ze er weinig tot niets aan doen en ondanks dat ze al 14 jaar is ( met 14 zijn de meeste pubers al bijdehand genoeg hoor ) reageert ze op de meeste suggesties ook niet echt tof ( lees de reactie dat het paard na de lease de les in moet/gaat en als de merrie dat niet aankan ze de handel ingaat of naar de slacht... met daarachter een smiley !! )
Wat ik denk is dat iedereen zich zorgen mag maken om het paard en de TS goede raad kan geven .. maar dat er naar 1 ding echt heeeel belangrijk is voor het meiske ... en dat is rijden !
Wat ik denk is dat als alleen rijden belangrijk was geweest, zij dit topic niet had geopend.
Ken jij TS? Weet jij hoe haar ouders zijn? Het lijkt me toch wel duidelijk dat het de ouders en manegehouder zijn die hiervoor verantwoordelijk zijn.
Wat ik bovendien denk is dat jij smileys moet leren interpreteren, want dit was absoluut geen 'yes ze gaat de handel in'.
Ook ik vind dit absoluut geen gezonde situatie, maar ik betwijfel ten zeerste of deze gaat veranderen door zo'n reactie te plaatsen. Integendeel. Dus hou je mening voor je of communiceer het op een manier dat het wel helpt. Iets met opbouwend commentaar geven.