Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tyrcanol schreef:Wat fijn moonfish!
Jobamara, ik voer ook wiesencobs maar dan van agrobs en het is geen grasbrok maar hooi brok als ik me niet vergis. Week overigens in koud water, we hebben geen warm water in de stal.
Ik ga mijn vragen gewoon op de mail zetten naar de DA.
Pony deed het gister weer een stuk beter gelukkig
Wel heb ik wat stalling troubles en zal ik zoetjes aan opzoek moeten naar andere stalling.
Wat ontzettend lastig gaat worden. Buiten het feit dat ik nu op loop afstand sta heb ik ook nog eens 2 tegenpolen van elkaar wat pony's betreft.
De ene mag niet op stal met hooi en stro en de ander mag niet (continu) op gras. Het liefst ga ik terug naar mijn vorige stalling. Dat was voor mij perfect, echter waren mijn pony's toen nog niet zo ziek en konden ze gewoon op stal en in de wei.
Sowieso wacht ik af totdat het vernevelen niet meer 2 keer per dag hoeft, want als ik daarvoor ook nog in de auto moet sochtends dan trek ik dat echt niet.
Qua voeren is het ook wel rot, maargoed denk dat we daar wel uit gaan komen. Grootste probleem is huisvesting. Hoe in hemelsnaam...
Ik ga er niet openbaar op in waarom ik naar een andere stalling moet, wel wil ik sommige mensen mochten ze het willen weten antwoorden via pb
moonfish13 schreef:Jobamara, ja echt en daarom probeer ik nu ook aan puffers te komen zo.
Hij heeft ze nu niet nodig, maar die dingen blijven zo lang goed en ik houdt ergens rekening met dat ik ze ooit wel weer nodig heb.
En dan heb ik hoop ik wat pufjes van de apotheek, want inderdaad als je ze nodig hebt gaat het echt hard.
Nu moest ik er al zijn, dus gelijk gevraagd voor pufjes, er hangt nu een briefje bij de inzamelcontainer zodat ze ze apart leggen.