Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
wortelsussie schreef:Ipv brok zou je beter vitamine korrel kunnen geven. In brok zit ook energie en spul wat hij nu niet nodig heeft. Kan zijn dat hij er druk van wordt. Dan is de vitamine korrel beter!
elysepaard schreef:Ik mag er echt niet zelf aan dokteren. Dat het zo lang open ligt komt omdat de pees kapot is, de pees zal nog een maand lang open liggen. Zolang de wond open is mag er niks mee gebeuren. Alleen verband erover en zo droog mogelijk laten.
Ik heb voedingsadvies gevraagd en kreeg te horen dat ik alleen een beetje brok moest geven voor de voedingsstoffen en vooral erg veel hooi. Gelukkig vermaakt hij zich prima op stal en af en toe (1x per 2 dagen) mag hij 1x de stal uit om aan de hand op het harde heen en terug te lopen, dat is wel zeker 10 stappen. Maar oh wat doet mijn mooie vent het goed!
elysepaard schreef:wortelsussie schreef:Ipv brok zou je beter vitamine korrel kunnen geven. In brok zit ook energie en spul wat hij nu niet nodig heeft. Kan zijn dat hij er druk van wordt. Dan is de vitamine korrel beter!
Nogmaals, ik mag er niet zelf op dokteren. Ik heb dit aan advies gekregen van de DA, en dan volg ik dat op
zij hebben er immers voor geleerd. elysepaard schreef:wortelsussie schreef:Ipv brok zou je beter vitamine korrel kunnen geven. In brok zit ook energie en spul wat hij nu niet nodig heeft. Kan zijn dat hij er druk van wordt. Dan is de vitamine korrel beter!
Nogmaals, ik mag er niet zelf op dokteren. Ik heb dit aan advies gekregen van de DA, en dan volg ik dat op
Petpa schreef:antje_vip schreef:Normaal is het: bel de DA, vraag die om advies. Is er een keer een bokker die dat doet, gaan mensen roepen dat ze zelf na moet denken.
Er zit nu een mooie korst op en er zat geen pus meer in het verbandje. Wond zag er echt heeel mooi uit! Ook mag ik nu omdedag eventjes een rondje om de stal heen stappen. Gelukkig geen problemen meer gehad! antje_vip schreef:Normaal is het: bel de DA, vraag die om advies. Is er een keer een bokker die dat doet, gaan mensen roepen dat ze zelf na moet denken.