Vind het zo lief van je je zo voor haar hebt ingezet.
Sterkte op vrijdag!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
nuvel schreef:Maar ze wil blijkbaar ineens iets vertellen en dat mag. Het is haar keuze, haar leven.. Ik heb dat maar te accepteren.
different1 schreef:Ik twijfel of dit gedrag van pijn/niet willen/niet kunnen is.
Heb het paard niet in levende lijve gezien en dat vind ik ergens wel jammer.
Dat er niet eerlijk is gepraat over het gedrag van de merrie is ook zeer spijtig.
Desalniettemin lijkt het me geen boosaardig of moeilijk paard van nature.
Ik ben bang dat er teveel met de merrie is geprutst en dat zij dit gedrag in zet om zichzelf te beschermen, of dat effectief door pijn komt nu durf ik niet over te speculeren.
Jammer dat ze niet langer kan/mag genieten van het leven, maar ik respecteer je keuze.
Zij heeft geen weet van de dood, en ze heeft toch een tijdje kunnen bekomen bij jou.
Sterkte!
Judith_ schreef:Dit topic begint met alle geluiden dat dit paard beter af is op de eeuwige weides. Puntje bij het paaltje en het paard staat op het punt daar heen te vertrekken en bokt vind dat niet goed. Naast dat deze merrie als een blad aan de boom is omgedraaid is bokt dat plots ook.
Eifelopfok schreef:De TS heeft de medicatie veranderd, pas daarna is het gedrag van het paard veranderd en is ze volgens TS uit haar plaat gegaan.Het punt is, als het tenminste gaat over de merrie waarvan ik denk dat het gaat, dat de TS, ondanks alle lichamelijke problemen ervoor wilde gaan. En daarvoor petje af, het is nogal heftig allemaal.
En ja, het is het paard van de TS, dus haar keuze. Maar ze heeft haar maar ongeveer een week in haar bezit gehad. En nu lijkt ze, omdat de merrie in protest komt, als een blad aan een boom om te draaien en moet ze maar afgemaakt worden. En dat vind ik wel een beetje raar.
Citaat:Dit paard wil niet vechten. Dit paard is in een paard dagen tijd veranderd van een lief paard maar een paard dat niemand om haar heen kan verdragen. Is dat vechten? Dat idee heb ik niet. Het moet juist allemaal voor haar goed te doen zijn. Dat was altijd het idee
Citaat:Ik wil er voor vechten als het paard dat wil. Ik wil vechten als het iets oplevert voor het paard.
Is dat niet zo dan ben ik de eerste die het gevecht zal staken en afscheid zal nemen.Ik ga alleen niet over 1 mening en niet over 1 nacht ijs. Ik en mijn Da zijn tot nu toe de enige die dat kunnen beoordelen