Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xyzutu2 schreef:Fijn dat de dierenartsen het nog niet opgegeven hebben, en nog fijner dat je mogelijk alleen de antibiotica hoeft te wisselen!
Lijkt me wel heel apart, een open-schedeloperatie met plaatselijke verdoving. Kun je paarden dan echt zo zwaar (en tegelijkertijd licht) verdoven dat ze het allemaal probleemloos ondergaan?
Weidebloem schreef:Jee wat ingewikkeld! Ongelooflijk hoeveel DA's er ook bij betrokken zijn. Niet gek dat je door de bomen het bos niet meer ziet.... Kortom hoofdchirurg wel tevreden met het beeld en Bacardi kan thuis herstellen?
SandraVerl schreef:Bacardi is al het gedoe aan zijn hoofd nu echt wel beu. Het abces moet dagelijks gespoeld worden en 2 keer per dag Mesitran. Schudden met het hoofd stopt het vrouwke niet, dan proberen we maar om het vrouwke omver te lopen. Geluk blijft dat laatste voorlopig bij 2 passen in mijn richting en stopt hij onmiddellijk wanneer ik ho zeg. Ik zag hem in zijn stal ook boos met zijn voorbeen klauwen nadat ik hem voorbij gegaan was.
10 jaar heb ik gebouwd aan een fijne vertrouwensrelatie met mijn paard en nu zie ik dat verdwijnen als sneeuw voor de zon. Ik weet echt niet hoe ik nog 4 dagen zijn hoofd kan verzorgen zonder onze band helemaal stuk te maken.
MarliesV schreef:SandraVerl schreef:Bacardi is al het gedoe aan zijn hoofd nu echt wel beu. Het abces moet dagelijks gespoeld worden en 2 keer per dag Mesitran. Schudden met het hoofd stopt het vrouwke niet, dan proberen we maar om het vrouwke omver te lopen. Geluk blijft dat laatste voorlopig bij 2 passen in mijn richting en stopt hij onmiddellijk wanneer ik ho zeg. Ik zag hem in zijn stal ook boos met zijn voorbeen klauwen nadat ik hem voorbij gegaan was.
10 jaar heb ik gebouwd aan een fijne vertrouwensrelatie met mijn paard en nu zie ik dat verdwijnen als sneeuw voor de zon. Ik weet echt niet hoe ik nog 4 dagen zijn hoofd kan verzorgen zonder onze band helemaal stuk te maken.
Iemand die je vertrouwd vragen om te assisteren.
Vriendin van mij had een paard met een beenwond die telkens verzorgt moest worden. Paard werd ook steeds bozer. Uiteindelijk heb ik het spuiten van de AB en een deel van de wondverzorging voor mijn rekening genomen zodat zij af en toe alleen voor de 'gezelligheid' en de knuffels kwam.
Moet eerlijk zeggen nu de behandelingen over zijn lijkt het paard ook totaal te zijn vergeten wie haar pijn heeft gedaan en wie de boosdoeners zijn. Ze is net zo lief en aanhankelijk naar iedereen als voor het hele verhaal.
Ik kon de eerste paar dagen niet rustig haar stal in maar binnen een week was alles weer bij het oude. Ze hebben snel door als het over is met behandelen en dat de baas weer gewoon lief is en niet pijn doet
Chapeau2002 schreef:Jeetje, jij hebt je portie zorgen en verdriet toch ook wel gehad ondertussen. Hopelijk is de controle straks goed. Ik zal duimen voor je.
Moossie90 schreef:Hoe is het met hem?
joey2010 schreef:Dat is vervelend dat de endoscopie niet door is gegaan.
Je leeft toch naar het moment toe.
Ik vind het wel vreemd dat je geen vooruitgang meer ziet in zowel de koker als de wond.
Ik heb toch sterk het gevoel dat de DA nog iets over het hoofd ziet. Maar wat...