Gillbo schreef:Geerke google zelf even anders gaat het wel heel erg offtopic
wat is hier off topic aan dan?>
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Even over de pijpbeenderen: er zijn inderdaad foto's van gemaakt en daaruit kwam dat deze dus die kromming hebben die ze niet behoren te hebben. Maar het grootste probleem op dit moment zijn de pezen die opgerekt moeten worden. De pijpbeenderen zijn krom geworden door de stand waarin ze nu staat. Dat zal dus nu eerst moeten verbeteren, anders heeft het geen nut iets aan de botten te laten doen. We gaan dit nu eerst proberen, fysio voor de pezen dus. Fysio kan waarschijnlijk niks aan kromme botten doen hèMaar als de pezen al niet meewerken strakjes en de stand dus niet verbeterd, dan ga ik haar ook niet laten opereren voor de botten uiteraard.
.
Mist schreef:het is al eerder genoemd maar Tom Marien zou ook mijn eerste keus zijn met dit probleem http://equitom.nl/ ze komen van heel Europa naar hem toe (sportpaarden) ik zou hem zeker de röntgenfoto's op sturen voor een 2e opinie.
heel goed dat je nu eindelijk weet wat er aan de hand is, maar de klok tikt ook, er moet snel iets gebeuren. Foto's opsturen kost niets maar dan heb je wel de mening van iemand die heel goed aangeschreven staat op orthopedisch vlak (o.a.)
sterkte met je veulen, ik zou haar ook niet opgeven !
tjady schreef:Hoe is het gegaan met de fysio?

Ik blijf nog even volhouden met mijn kleine snotaap. Wat een lekkere rotzak kan het toch ook zijn zeg. Op de weg worden soms de vreemdste kapriolen uitgehaald.