[Info] alternatieve behandelingen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 11:56

Ik heb ook moeite met mijn eigen dieren, is niet leuk inderdaad. Ik was ooit in gesprek met een bokker via PB en ze vroeg of ze een foto mocht sturen? Ik vroeg haar waarom, ze had een probleem met haar vriend en volgens haar kon ik een foto reading doen. Ik was heel verbaasd en gaf aan dat ik dat echt niet kon, ik heb het geprobeerd, het lukte heel goed en zo ben ik er eigenlijk mee in aanraking gekomen.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 12:01

singasong schreef:
Kimberley, ik denk dat het zeker wel belangrijk is. Ik vertel wel eens op bokt dat mijn paard homeopathische medicatie heeft gekregen voor een bepaald probleem. Mensen reageren hierop met; 'wat is dat voor middel, dan kan ik het ook voor mijn paard gebruiken'. In de homeopathie werkt dat niet zo. De meeste homeo. middelen zijn niet voor iedereen hetzelfde, ook al is het dezelfde kwaal. Of het is wel hetzelfde middel maar moet de potentie anders zijn.

Naast homeopathie bestaan er veel andere natuurlijk middelen die wel voor een bepaalde kwaal zijn en die je ook gewoon kunt gebruiken. Bijv. de lijn van de Groene Os of die van Phytonics. Ik ben daar erg enthousiast over en mijn dieren ook.
Deze middelen testen ook voor humaan gebruik heel goed.

En precies om die reden kan het niet vaak genoeg gezegd worden! Zat mensen die het wel op hun dier uitproberen en als het niet 'werkt', zeggen dat de Natuurgeneeskunde niet klopt. Maar ze vergeten dat het middel misschien gewoon niet geschikt was voor het type paard.

pleiada

Re: Centraal alternatieve behandelingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 12:26

Ik kan op zich wel communiceren met mijn dieren,maar op het moment dat ik totaal niet in mijn eigen lijf zit voel ik me te onzeker en dan sla je dicht..Zowiezo is het moeilijk voor mij om het op afstand te doen omdat ik dan de rust moet vinden om verbinding met ze te maken en dat is niet makkelijk voor mij..Het beperkt zich nu nog tot dingen die ik doorkrijg van ze als ik er ben en met ze bezig ben..Met andere dieren is het denk ik wel makkelijker,omdat je daar geen band me hebt..

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 12:57

Er was een snotkat zo noemde de eigenaar die en of ik iets met een foto wilde doen? Dus ik een foto gemaakt met mijn mobiel, en ik zou hem thuis uitprinten maar dat vergat ik. Een dag later dacht ik opeens aan die kat, en dat werkt soms ook al. Later nog een keer aan hem gedacht, vraagt de eigenaar later heb je iets met zijn foto gedaan? Ik dacht oeps das waar ook helemaal vergeten, zegt de eigenaar ik vraag dat omdat het nu veel beter gaat.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 13:52

marleen_usar schreef:
Ik heb ook moeite met mijn eigen dieren, is niet leuk inderdaad. Ik was ooit in gesprek met een bokker via PB en ze vroeg of ze een foto mocht sturen? Ik vroeg haar waarom, ze had een probleem met haar vriend en volgens haar kon ik een foto reading doen. Ik was heel verbaasd en gaf aan dat ik dat echt niet kon, ik heb het geprobeerd, het lukte heel goed en zo ben ik er eigenlijk mee in aanraking gekomen.

Eigen is sowieso lastig om te lezen als je niet weet hoe je ego en afstemmen moet scheiden. Ik doe bestemmingen vooral op kinderen maar ook op volwassenen en krijg altijd positieve reacties terug. soms doe ik het ook op dieren maar omdat ik daarin niet helemaal zeker ben van of ik het wel goed doe, vind ik dat iets lastiger.
en nu heb ik Ria gevraagd om een paard te meten en wat blijkt ergens wist ik dit eigenlijk al wel maar durfde ik er niet op te vertrouwen dat het klopte. Terwijl ik eigenlijk wel weet dat ik het goed heb ;) Zij bevestigde wat ik dus eigenlijk al dacht. Dus dat was ergens wel prettig en fijn dat zij meteen zei wat het paard nodig heeft.

Overigens kan iedereen het leren mits je je er voor open kunt stellen ;)
Laatst bijgewerkt door Mickey op 09-06-14 14:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 13:56

marleen_usar schreef:
Er was een snotkat zo noemde de eigenaar die en of ik iets met een foto wilde doen? Dus ik een foto gemaakt met mijn mobiel, en ik zou hem thuis uitprinten maar dat vergat ik. Een dag later dacht ik opeens aan die kat, en dat werkt soms ook al. Later nog een keer aan hem gedacht, vraagt de eigenaar later heb je iets met zijn foto gedaan? Ik dacht oeps das waar ook helemaal vergeten, zegt de eigenaar ik vraag dat omdat het nu veel beter gaat.

Als ik een aanvraag krijg voor een afstemming omdat een kind een probleem ergens mee heeft, verandert er vaak al iets zodra ik de foto geopend heb en op mijn computer heb opgeslagen. Sommigen zeggen dat het dan al in de energie zit en dat de finetuning dan in de afstemming zelf komt zeg maar.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 14:02

Mickey schreef:
Overigens kan iedereen het leren mits je je er voor open kunt stellen ;)

En, niet vergeten (heel belangrijk) het werkt alleen als je erin gelooft.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 14:17

nope dat hoeft dus niet :D

Ik heb wel eens bij iemand wat ggedaan die heel sectisch was en die heb ik het laten ervaren en hij gelooft nog steeds niet alles (maar dat doe ik zelf ook niet) maar sindsdien denkt hij anders over wat ik doe ;)

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 14:46

Oke meiden...........ik ben weer bijgelezen. Nu even een vraag omdat ik heel veel dingen lees dat jullie foto's lezen etc.

Hoe werkt zoiets? En wat lezen jullie dan? Hoe een paard/kind zich voelt? Ziekten?

Ik zou anders graag eens een foto sturen van mijn zoontje van 6 jaar waarmee we ziekenhuis uit en in lopen. Er is altijd wat (meer info per PB)
Beetje off topic, maar ik doe er alles voor om hem te helpen (en voor de meelezers onderons............we lopen bij Kinderarts, dermatoloog, KNO arts. Veel dingen willen ze niet testen omdat hij te jong is, of moet het eerst nog eens voorkomen voordat ze besluiten onderzoek te doen dus het hele proces duurt zolang!)

On TOpic
En waar doen jullie je ervaring op? Jullie zeggen, iedereen kan het leren als je je er voor open stelt etc. Ik sta daar voor open, vind het erg interessant en zou er graag meer van weten. Waarmee zijn jullie begonnen? Boeken? Cursus? Wie helpt me op weg?? (mag evt ook per PB als het hier niet thuis hoort ;) )

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-14 14:59

Dimple ik begrijp je heel erg goed, en waarschijnlijk overbodig maar ben je wel voorzichtig. Sorry (over) bezorgde moeder en oma :o .

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 15:00

Dimple wil je mij een Pb sturen over je zoon.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 15:05

Ervaring deed ik eerst op in boeken, ik werd jaren geleden ziek ben het hele land rond gereisd niks hielp. Toen ben ik gaan lezen en kwam er achter dat er veel kinderen, volwassenen en dieren met onbegrepen klachten rond liepen en nog steeds lopen. Ik ben aan mezelf gaan werken en kwam achter dingen waar van ik dacht dat moeten andere mensen die iets mankeren ook weten.

Ik ben toen studies en zo gaan doen, en later ben ik dingen gaan zien horen en voelen. Eer gisteren bij de Efteling zat ik ergens met een bak koffie, er zaten nog 6 andere mensen. Ik keek hun kant op en opeens dacht ik, die is allergisch voor pollen, die mist zijn blinde darm, die vrouw is haar broer kwijt geraakt. Het gaat eigenlijk vanzelf, en ik zie bv het dier voor mee waar ik mee bezig ben en ik zie dan wat er fout gaat.

Ik test ook vaak bloesems voor Hongaarse huisdieren en vaak veranderen die honden wel maar het baasje moet eigenlijk mee veranderen. Omdat die vaak nog onzeker blijven in het gezelschap van de hond. En vaak vragen ze ook een flesje bloesems voor hun zelf.

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 15:13

ik ben nog aan het doorlezen, maar ga dit topic volgen.
mijn paard is opgeknapt door biosensor en lecherantenne,en de daarbij behorende pilletjes

ik geloofde er niet in maar heb het zelf mogen meemaken hoe mijn zieke paard het nu weer top doet!

hij is wel allergisch getest op alles,boompollen graspollen mijten en insecten
heb vorig Voreen injecties gegeven en dit voorjaar 1x en ben nu met nostrilvet bezig

ik zou best weer met homeopathie verder willen maar de financien ontbreken gewoon, het kost een vermogen
ik heb het 1.5 jaar gedaan en heb een ander paard gekregen.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-14 15:35

mirgino schreef:
.
ik zou best weer met homeopathie verder willen maar de financien ontbreken gewoon, het kost een vermogen

En dat zou eigenlijk niet moeten mogen!

Gelukkig werkt het bij jouw paard, dat is erg belangrijk. Bij ons op stal kwam ook ooit iemand met een zeer grote koffer. Mijn god, die mensen waren een vermogen kwijt en hadden me toch een batterij aan flesjes etc. Tovenaar Merlijn was er heilig bij. Daar had ik een zeer slecht gevoel bij en dat klopte ook want het hielp allemaal niet. Mijn ervaring is dat het juist een stuk goedkoper is dan...en het helpt beter dan...

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 15:37

Als er mensen zijn die mij en/of mijn paard wil lezen per foto? Graag!
Ik heb zelf een flink aantal klachten en bij mijn paard zou ik ook wel eens willen weten of daar iets uit komt.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-14 15:39

kimberly1995 schreef:
Ik heb zelf een flink aantal klachten en bij mijn paard zou ik ook wel eens willen weten of daar iets uit komt.

Ik denk dat het goed is om dit soort vragen per PB gericht aan iemand te doen. Want zoals je kunt lezen in de openingspost is het niet de bedoeling om reclame te maken. Het is de bedoeling om ervaringen uit te wisselen maar niet om er een alternatieve openbare markt van te maken. Anders moet ik gaan temmen en dat zou zonde zijn!

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 15:41

pien_2010 schreef:
kimberly1995 schreef:

Ik denk dat het goed is om dit soort vragen per PB gericht aan iemand te doen. Want zoals je kunt lezen in de openingspost is het niet de bedoeling om reclame te maken. Het is de bedoeling om ervaringen uit te wisselen maar niet om er een alternatieve openbare markt van te maken. Anders moet ik gaan temmen en dat zou zonde zijn!

Lijkt me beter om eerst duidelijk te hebben wie dit zou willen gewoon algemeen (misschien willen meer mensen het) en voor de rest lijkt het me duidelijk dat dat per pb gaat ja. Wil alleen niet onnodig mensen lastig vallen eigenlijk..

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-14 15:43

Dat begrijp ik Kimberly maar die mensen kunnen dat niet in een post openbaar zetten want dan moet ik temmen. Die anti reclame afspraken zijn duidelijk gemaakt met moderators!

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 15:47

pien_2010 schreef:
mirgino schreef:
.

Gelukkig werkt het bij jouw paard, dat is erg belangrijk. Bij ons op stal kwam ook ooit iemand met een zeer grote koffer. Mijn god, die mensen waren een vermogen kwijt en hadden me toch een batterij aan flesjes etc. Tovenaar Merlijn was er heilig bij. Daar had ik een zeer slecht gevoel bij en dat klopte ook want het hielp allemaal niet. Mijn ervaring is dat het juist een stuk goedkoper is dan...en het helpt beter dan...

Ik heb ook al wel een aantal slechte ervaringen opgedaan op alternatief gebied en vind het soms best lastig..Zo heb ik een poos iemand gehad die bij Laarakker had geleerd en volgens die methode werkte,maar echt waardeloos..Dat maakt het ook lastig want er zijn er zat die bij hem geleerd hebben en het juist wel weer erg goed doen..

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 15:48

pien_2010 schreef:
Dat begrijp ik Kimberly maar die mensen kunnen dat niet in een post openbaar zetten want dan moet ik temmen. Die anti reclame afspraken zijn duidelijk gemaakt met moderators!

Dan doe ik dat inderdaad niet. Denk dat de mensen die interesse hebben me dan wel kunnen pb'en? :o

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 15:48

pien_2010 schreef:
mirgino schreef:
.

hahaha die grote koffers kwamen bij mij ook, ik vond het wel bijzonder om te zien.
maar wat er geholpen heeft.....geen idee maar paard is er erg van opgeknapt.
ik durf het bedrag hier dan ook niet neer te zetten, zeg alleen dat het na 1.5jr erg hoog was
en mijn man gunde mij het toen omdat de kliniek al inslapen had genoemd
maar nu hoef ik hier niet meer voor aan te kloppen :n

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 15:49

Kan iemand mij vertellen wat Laarakker doet? Heb die naam al meer horen vallen, maar zou niet weten wat het inhoudt?

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-14 15:51

Goede post Pleiada, vandaar blijf altijd heel kritisch wie doet wat! Want er zit kaf tussen het koren.
Zo blijkt het hier bekend te zijn dat die ene dierenarts die bij mijn paard was (bijna dood gebleven) vorig jaar het hoogste aantal paarden heeft die overlijden. Ze heeft daar ook een bijnaam voor. Dat hoor je dan achteraf en natuurlijk komt zij nooit meer hier op het erf en ben ik veranderd van praktijk. Zonde want de andere dierenarts die hier kwam voor de keuring toen paarden weer naar NL gingen had ik juist een heel goed gevoel bij en hij blijkt ook heel goed te zijn. Maar tja, als het urgent is komt diegene die vrij is en heb je geen keuze meer. Dus bij alle disciplines heb je kaf en koren. Goed altijd goed opletten. Voelt het niet goed, wegwezen en iemand anders zoeken.

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 15:55

Kort gezegd,hij meet met de Lechnerantenne de waarden van bijvoorbeeld de organen door en meet welke medicijnen er bij het paard passen..Verder doet hij ook chiropractie ed en implanteren van goud als het goed is..

Klopt hoor pien_2010 dat heb ik met dierenartsen ook al meegemaakt..Jaren geleden is door laksheid van de dierenarts die ik toen had mijn paardje aan droes overleden..Achteraf hoorde ik van een andere dierenarts dat er niet goed gehandeld was..

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 15:59

pien_2010 schreef:
Goed altijd goed opletten. Voelt het niet goed, wegwezen en iemand anders zoeken.

Daar sluit ik me helemaal bij aan. zo doe ik het zelf ook.
Ik geloof ook niet alles en iedereen.
Niet in het gewone circuit en ook niet in het alternatieve.
wanneer je zelf iets hebt van dit klopt volgens mij niet, klopt het vaak ook niet.
Natuurlijk kan iets ook heel goed lijken en het uiteindelijk niet zijn, maar dat blijf je altijd houden.
Zolang je zelf maar achter je keuzes durft te staan en er op durft te vertrouwen is het goed.
en wat bij jou werkt hoeft niet bij de rest van de wereld te werken en andersom.