Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
singasong schreef:Kimberley, ik denk dat het zeker wel belangrijk is. Ik vertel wel eens op bokt dat mijn paard homeopathische medicatie heeft gekregen voor een bepaald probleem. Mensen reageren hierop met; 'wat is dat voor middel, dan kan ik het ook voor mijn paard gebruiken'. In de homeopathie werkt dat niet zo. De meeste homeo. middelen zijn niet voor iedereen hetzelfde, ook al is het dezelfde kwaal. Of het is wel hetzelfde middel maar moet de potentie anders zijn.
Naast homeopathie bestaan er veel andere natuurlijk middelen die wel voor een bepaalde kwaal zijn en die je ook gewoon kunt gebruiken. Bijv. de lijn van de Groene Os of die van Phytonics. Ik ben daar erg enthousiast over en mijn dieren ook.
Deze middelen testen ook voor humaan gebruik heel goed.
marleen_usar schreef:Ik heb ook moeite met mijn eigen dieren, is niet leuk inderdaad. Ik was ooit in gesprek met een bokker via PB en ze vroeg of ze een foto mocht sturen? Ik vroeg haar waarom, ze had een probleem met haar vriend en volgens haar kon ik een foto reading doen. Ik was heel verbaasd en gaf aan dat ik dat echt niet kon, ik heb het geprobeerd, het lukte heel goed en zo ben ik er eigenlijk mee in aanraking gekomen.
marleen_usar schreef:Er was een snotkat zo noemde de eigenaar die en of ik iets met een foto wilde doen? Dus ik een foto gemaakt met mijn mobiel, en ik zou hem thuis uitprinten maar dat vergat ik. Een dag later dacht ik opeens aan die kat, en dat werkt soms ook al. Later nog een keer aan hem gedacht, vraagt de eigenaar later heb je iets met zijn foto gedaan? Ik dacht oeps das waar ook helemaal vergeten, zegt de eigenaar ik vraag dat omdat het nu veel beter gaat.
mirgino schreef:.
ik zou best weer met homeopathie verder willen maar de financien ontbreken gewoon, het kost een vermogen
ik heb het 1.5 jaar gedaan en heb een ander paard gekregen.
kimberly1995 schreef:Als er mensen zijn die mij en/of mijn paard wil lezen per foto? Graag!
Ik heb zelf een flink aantal klachten en bij mijn paard zou ik ook wel eens willen weten of daar iets uit komt.
pien_2010 schreef:kimberly1995 schreef:Als er mensen zijn die mij en/of mijn paard wil lezen per foto? Graag!
Ik heb zelf een flink aantal klachten en bij mijn paard zou ik ook wel eens willen weten of daar iets uit komt.
Ik denk dat het goed is om dit soort vragen per PB gericht aan iemand te doen. Want zoals je kunt lezen in de openingspost is het niet de bedoeling om reclame te maken. Het is de bedoeling om ervaringen uit te wisselen maar niet om er een alternatieve openbare markt van te maken. Anders moet ik gaan temmen en dat zou zonde zijn!
pien_2010 schreef:mirgino schreef:.
ik zou best weer met homeopathie verder willen maar de financien ontbreken gewoon, het kost een vermogen
En dat zou eigenlijk niet moeten mogen!
Gelukkig werkt het bij jouw paard, dat is erg belangrijk. Bij ons op stal kwam ook ooit iemand met een zeer grote koffer. Mijn god, die mensen waren een vermogen kwijt en hadden me toch een batterij aan flesjes etc. Tovenaar Merlijn was er heilig bij. Daar had ik een zeer slecht gevoel bij en dat klopte ook want het hielp allemaal niet. Mijn ervaring is dat het juist een stuk goedkoper is dan...en het helpt beter dan...
pien_2010 schreef:mirgino schreef:.
En dat zou eigenlijk niet moeten mogen!
Gelukkig werkt het bij jouw paard, dat is erg belangrijk. Bij ons op stal kwam ook ooit iemand met een zeer grote koffer. Mijn god, die mensen waren een vermogen kwijt en hadden me toch een batterij aan flesjes etc. Tovenaar Merlijn was er heilig bij. Daar had ik een zeer slecht gevoel bij en dat klopte ook want het hielp allemaal niet. Mijn ervaring is dat het juist een stuk goedkoper is dan...en het helpt beter dan...
pien_2010 schreef:Goed altijd goed opletten. Voelt het niet goed, wegwezen en iemand anders zoeken.