Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
NikkiTazz schreef:LuckyLuna schreef:KimD, bespaar je dan de moeite en reageer er lees gewoon niet.
Er zijn mensen zo als ik met veel goed vertrouwen. En die worden door berichten zo als die van jou behoorlijk geiriteerd.
Is gewoon zonder van de sfeer op bokt.
hoop dat je dan snel eens die plaat voor je kop weghaalt!
TS is een leugenaar, en dat is al vaker bewezen.
quartel schreef:Ik geloof ook graag in het goede in de mens, alleen vind je dat niet bij iedereen.
Ik zit hier in stilte ook nog steeds op een foto te wachten die er maar niet lijkt te komen.
En heel eerlijk??.....Een mens kan zoveel keer iets zeggen tot die op een punt komt niet meer geloofd te worden. En dat punt is... heel knap....ook bij mij gehaald
Iedereen dat gelezen? Ts schiet daar iig niet gelijk in de verdediging en bedankt voor het reageren. Daarna zegt ze ook iets duidelijks over wat er aan de hand was over de hoef. Waarom zit iedereen zo te hameren op een foto? Ik hoop toch echt dan voor de gezondheid van het paard, maar ik krijg de indruk zodat mensen hopen commentaar te geven op dat er eigenlijk niks aan de hand is? Komt op mij een beetje kinderachtig over. 
othelloster schreef:Willen jullie de foto's zien stuur maar even een mailtjs dan krijg je ze direct
Ikniesnapnie
Ik hoop voor je paard dat het gewoon gezond is, ik blijf het een vreemd verhaal vinden maar alles kan. Want zoals ik al zei, ik ken de ts niet. Case closed, toch?
Welke foto geer?