Kitsu schreef:Ik lees hier vaak verschillende middeltjes , maar gebruikt niemand van jullie dan Sarnacuran ?
Sebacil is verboden in belgie , en sarnacuran wijzen de meeste veeartsen dan aan. De ene zegt dat het rotvergif is , en dat je het nooit op je paard mag doen , maar als je dan naar alternatieven vraagt weten ze ook geen antwoord ! Morgen komt er een meid lymphedrainage doen bij mijn dikkerd. Dit zou goed zijn voor de zwelling te verminderen. Wat ik al gehoord heb is vanaf de rimpels zich vormen , ze heel moeilijk zijn weg te krijgen. Maar je moet ze natuurlijk onderhouden anders krijg je van die mega korsten.
Ik zag een foto paseren van wat ik denk dat een fries was , en zijn benen zien er hetzelfde uit als Sato zijn benen toen het net begon.
En uitzichtloos , tja .. Je hebt ontzettend veel werk aan je paard en zolang je het onderhoud kun je je paard een goed leven geven. Sato is nu 4 jaar ... Ik vind het mega erg en onlangs vroegen ze me of ik hem ooit zou verkopen.. Hij zou namelijk mega zijn voor kinderen enzo , maar veel eigenaars weten totaal niet wat het inhoud zo'n paard verzorgen , dus dan denk ik .. waarom ooit verkopen ? wie weet wat gebeurt er dan met hem .. Verzorgen ze hem dan wel correct ? Hij is al zo'n ontzettende schijtkous als het op water aankomt ! Zijn voorbenen gaat nog , maar zijn achterbenen ! Dan begint hij ontzettend hard in het rond te meppen. Dus dan moet je weer 5 min wachten tot meneer kalmeert , om dan verder te kunnen doen met de behandeling.
Mijn Fries? Met die eieren in de sokken?