Bon_charmeur schreef:Ik heb ook een paard gehad met een bult op de pees die gewoon zacht was, nooit wat mee gedaan eerlijk gezegd ook nooit kreupel geweest was gewoon vochtbult volgens da, hopen dat mirre er boven op komt succes ts!!
Mirre loopt wel telkens kreupel, ontlast het been en die bult is gevoelig.
Hoeven uitkrabben is gevaarlijk aan haar achterbenen omdat ze trapt omdat ze er last van heeft.
Ik heb het nog over ijzers gehad met da's.
Ze liep al kreupel toen der hoeven helemaal normaal waren, goede lengte etc.
De hoefsmid heeft gekeken en kan niks aan de hoef ontdekken straal loopt ze niet op en zool is goed.
Hoefijzers doen we dus voorlopig niet, we pompen enorm veel geld in dit paard (voordat ik heel bokt over me heen krijg) en de da's denken/weten zeker dat het geen verschil gaat hebben.
En mirre kan weer zo'n enorme wond oplopen door haar ijzers, der benen staan vlak naast elkaar en ze trapt afentoe. Dus gaat ze langs haar andere been, zou ze weer zo'n wond krijgen dan is het over met haar.
Er zijn opnieuw wormen gevonden, weer bloedwormen. Maar ik denk dat die er gewoon in zijn gebleven in haar darmen.
Want de ene dag zie je ze wel in de mest en de andere dag niet. Dus vorige keer met mestonderzoek misschien een verkeerde dag gehad.
We blijven maar bezig, rekeningen lopen enorm hoog op. Tot hoever moet ik gaan?
Veel mensen waren allang gestopt.
Als Den Hoek weer hierheen komt ga ik de duidelijke waarheid vragen, is ze verbetert? Hoeveel kans heeft ze?
Hun twijfelden vorige keer namelijk ook of ze nog er bovenop komt.
Ze is zoo kapot van binnen en lijkt elke keer alleen maar dingen bij te komen.
Daarna een plan opstellen, is ze verbetert dan gaan we door. Is ze niet verbetert of verslechtert dan mag ze dag en nacht de wei op totdat ze op is, (dat gaat dan niet lang duren)
Het wordt zo moeilijk iedereen gaat het steeds somberder in zien, maar kom op.
Dit paard is zoiezo al 3 jaar ziek. En god mag weten wat hiervoor is gebeurt.
Maar zoiezo 3 jaar, die schade is dus enorm.
Ik wil niet somber klinken en jullie moeten niet denken dat ik ermee stop maar er moet duidelijkheid komen.