Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

DDDara schreef:Om misverstanden te voorkomen heb ik het filmpje verwijderd. Ik heb er namelijk totaal niet bij stil gestaan dat er af en toe een vriendin van mij in beeld komt zij heeft een jas aan met daarop het logo van haar handelstal (ik zal de naam van de stal niet noemen omdat het niet fijn is als oplichting en de naam van haar handelstal in 1 zoekterm te vinden zijn)Zij was samen met mij gewoon opzoek naar een leuk paard en zij is niet de handelaar die mij het paard heeft verkocht
Zij heeft dus totaal niets met deze zaak te maken behalve dan dat zij door de zelfde stal een (wat later bleek afgekeurd) paard in haar mik gesplitst heeft gekregen.
Wij waren dus gezellig samen op pad om een paard te kopen.
Naar aanleiding van deze topic heeft ze een aantal negatieve reacties gehad, dit is dus totaal onterecht!
DDDara schreef:Vandaag heb ik de dierenarts gebeld, zo wel de behandelend arts als de kliniek, beide zeggen dat hij eigenlijk niet onregelmatig zou mogen lopen.
Maar in de kliniek zeiden ze dat ik gewoon rustig door moet stappen tot de 3 weken om zijn. Het zou natuurlijk kunnen dat hij wat stijfjes is werd er gezegd......... DAT HOOP IK DAN MAAR.....
Wel heb ik wat filmpjes gemaakt zodat iedereen mee kan gluren (hoop dat het duidelijk is want heb ze in me eentje gemaakt)
Heeft iemand ervaring me lichte onregelmatigheid na een ocd operatie?
DDDara schreef:En ff een schattig filmpje vind ik.........
Even kort desensitize en daarna ff lekker kroelen
[ Video ]
DDDara schreef:En ff een schattig filmpje vind ik.........
Even kort desensitize en daarna ff lekker kroelen
[ Video ]
zo te zien gaat het wel goedkomen met hem hoor!
daisyjazz schreef:even een vraagje .. maar meestal moet je toch alleen rechtuit stappen ? dus op een weg en niet met in een bak met bochten...? maar misschien is dat bij jou anders gezegt ? want ik mocht totaal niet in zachte bodem en niet met bochten.
goed dat jullie zo goed vooruit gaan ! success !