Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lotte2001 schreef:Ik zou hem laten slachten als je de keus heb tussen inslapen en slachten want met slachten voelen ze 1 keer een pijl in hun hoofd en verder niks maar als je hem laat inslapen dan krijgt die een spuitje voelt dan eerst al ze botten breken en daarna niks meer maar als ik jou was zou ik hem dus naar de slacht brengen maar dat is mijn keuze
Lotte2001 schreef:Ik zou hem laten slachten als je de keus heb tussen inslapen en slachten want met slachten voelen ze 1 keer een pijl in hun hoofd en verder niks maar als je hem laat inslapen dan krijgt die een spuitje voelt dan eerst al ze botten breken en daarna niks meer maar als ik jou was zou ik hem dus naar de slacht brengen maar dat is mijn keuze

flavlip schreef:@m1992 aan mensen kun je het uitleggen, is wel een heel verschil. Ik snap de vergelijking mens paard hond echt niet. Een paard is een paard, punt.
Als ts 2000eur uit wil geven aan dit paard, dan moet ze het doen. Wat wij ook zeggen, het is haar keus. Echter vind ik wel dat iedereen zijn mening mag geven. Als eigenaar (al is t pas kort) sta je er dicht op, wij kennen alleen de feiten, niet het paard.
Het gaat mij niet om het geld, maar om de vooruitzichten. Voor 100eur zou ik het ook niet doen. Het lijkt mij een lange lijdensweg voor het paard, met slechte vooruitzichten. Ja 85% en dan?
Ik hoop dat ts alles tot zich neemt en er goed over nadenkt.

simodi schreef:easygoing schreef:Dat begrijp ik wel. Wat ik ermee wil zeggen is dat die 3 weken niets is vergeleken met een heel leven.
Dat is dus een mensen-redenatie. Wij kunnen zo denken en relativeren. Een dier niet.
DDara schreef:simodi schreef:Jammer trouwens dat er na 7 bladzijden reacties nog steeds geen reactie van TS is ...
Het waren 7 bladzijde in 1 dag....... dus was nog een beste lees klus
DDara schreef:Voor wie ik het doe lijkt me in dit geval wel duidelijk toch......
Voor het paard..... als ik het voor me zelf zou doen zou ik het paard terug brengen me geld terug halen en een ander paard kopen...... dat is makkelijker sneller en goedkoper....
geerke schreef:wat is 9 weken nu op een paardenleven?Ik snap het probleem ook niet hoor.
Veel sterkte met je paard!Ik hoop dat het helemaal goed komt en dat je veel plezier van hem hebt in de toekomst!