Anya schreef:Ik zou op dit moment in die omgeving niet op wedstrijd gaan, teveel paarden, teveel kans dat je er niet bij bent er en toch even contact is. Ik zou aan de andere kant wel weer rustig een buitenritje om de besmette stallen rijden. Omdat het virus zich niet zo verspreid. Dus ik denk idd dat ze haar gezonde verstand gebruikt
Eens. Mbt de situatie hier (omg. Aerdenhout): De plaatselijke wedstrijd dit weekend is dan ook afgelast, een deel van de stallen heeft na het bekend worden van de besmetting een verbod op buitenritten ingesteld, maar dat is inmiddels opgeheven. Wel denk ik dat je rond deze tijd van het jaar, met al een paar gevallen, nog altijd voorzichtig moet zijn met bezoekers, die ik bij elke besmetting eigenlijk het grootste gevaar vind vormen...

Oh, en om dan wel enige verwarring te zaaien, er is een station Heemstede-Aerdenhout, maar Heemstede is dan weer een op zichzelf staande gemeente.
En ze liggen allemaal ongeveer ten westen en zuiden van Haarlem. Is het nog te volgen?