Hij ligt er mooi rustig bij. TS, wat zijn die plekken op schouder en heup? Lijken wel doorligplekken? Net weer wakker, ligt een beetje om zich heen te kijken. Arm, arm dier....met al die draden en infuus.... Ik duim voor hem.
Laatst bijgewerkt door Bravura op 21-12-12 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Jup, zijn doorligplekken. Hij heeft niet zoveel vet, alleen spiermassa, dus gaat snel helaas.
Bravura
Geplaatst: 21-12-12 21:16
Weten ze nu wat het is geweest? Hij was toch mogelijk vergiftigd? Is er nog wat in de omgeving gevonden? Ik neem aan dat je de camera dag en nacht aan hebt staan.... heb je geen last van bereik als er andere mensen inloggen? Hopen dat hij niet te snel gewicht verliest.... Hé, hij heeft visite!
Laatst bijgewerkt door Bravura op 21-12-12 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Hij is sowieso vergiftigd, kreeg vandaag van LID te horen dat er 800 meter verderop, bij de strandopgang, ook honden vergiftigd zijn...
Cam blijft het prima doen, terwijl er volgens mij echt wel wat kijkers zijn
Bravura
Geplaatst: 21-12-12 21:21
Doe je aangifte bij de politie? Wie weet vinden ze wel gif en misschien straks ook wel een dader? Geen aangifte...dan is het niet gebeurd voor de wet...
Mystica
Geplaatst: 21-12-12 21:22
Hero gaat vooruit. Heeft vandaag al weer wat uurtjes op het land gestaan. Zoveel 'tantes' op stal die voor hem zorgen. En ja, op woensdag is er nog een hond met vergiftigingsverschijnselen van het duinpad tegenover stal gekomen, hebben we gehoord. Jij ook nog sterkte met Floortje. Wij zijn recent ook een paard kwijtgeraakt aan een gebroken been (na een geslaagde koliekoperatie). En het wrange is dat datzelfde paard 12 jaar geleden ook een been heeft gebroken en toen wonderwel is genezen.
Die vergiftiging heeft ook maandag plaatsgevonden. Woensdag is het pas naar buiten gekomen. Aangifte word niet aangenomen, er is niet genoeg bewijs. ..
Bravura
Geplaatst: 21-12-12 21:25
Is er dan al gewaarschuwd op het hondenforum? Zou voor veel eigenaren een hoop ellende besparen.
Laatst bijgewerkt door Bravura op 21-12-12 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Bravura
Geplaatst: 21-12-12 21:26
Utixo schreef:
Die vergiftiging heeft ook maandag plaatsgevonden. Woensdag is het pas naar buiten gekomen. Aangifte word niet aangenomen, er is niet genoeg bewijs. ..
Hebben ze geen toxinen in het bloed van je hond aangetroffen? Dat is bewijs.
Utixo
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-12 21:27
Gut, roze!
Bravura, goed idee.ik zal vanavond een melding plaatsen.
Pff, ik weet niet of die webcam me nou meer rust geeft... Alles wat ik zie wil ik weten wat ze doen etc. Net ging er iemand bellen. Ik denk dat hij de kabels losgetrokken heeft, maar vind het eng.
Hij was idd constant richting achterpoten aan het likken. Zag er uit alsof hij zich aan het wassen was, maar hij bleef aan de gang.
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 22-12-12 01:34
Ik kon het niet laten om nog even te kijken voordat ik naar bed ga...
De deur staat een beetje open en hij probeert weg te komen?!
Edit: Hij is weer veilig terug, 2 medewerkers waren er razendsnel bij en hebben hem heel voorzichtig weer terug gelegd. Hopelijk is het een teken dat hij zich wat lekkerder voelt! Voorheen lag hij toch alleen maar?
Laatst bijgewerkt door Telpeva op 22-12-12 01:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Jup, hij ontsnapte. Ook niet zo snugger om het deurtje open te laten staan...
Bravura
Geplaatst: 22-12-12 11:22
Ligt hij weer in het kleinere hok? Waarom? Ik hoop dat het was dat hij te beweeglijk werd omdat hij opknapt? Zitten de infusen aan de achterpoten er niet meer aan? Hij ligt wel mooi rustig. Kom op Tintin! Die doorligplekken zien er ook rustiger, roze uit ipv rood.
Laatst bijgewerkt door Bravura op 22-12-12 11:26, in het totaal 2 keer bewerkt
Ja, ik duim dat het idd is omdat hij te veel ruimte had en daardoor de infusen -en zelfs de zuurstof- sloopte. Maar ook wij zijn geschrokken. Hij lijkt overigens niet slechter dan gisteren -en hij heeft heel kort gezeten en zijn achterpoten belast om te gaan staan!- dus afwachten maar weer. Pfff, slopend is dit. Wat zijn die mensen overigens lief voor de dieren (ze weten natuurlijk wel dat ze bespied worden.... =)) )
Bravura
Geplaatst: 22-12-12 12:11
In Utrecht vind ik altijd dat ze de dieren top verzorgen en liefdevolle aandacht geven. Ook fijn dat er 's nachts en met feestdagen continue artsen en assistenten/studenten zijn. Dat is in veel klinieken niet zo.
Bravura
Geplaatst: 22-12-12 12:31
Hij zit aan z'n infuus, het boefje. Hij oogt beter dan vanmorgen, wat wakkerder. Hoe doen ze dat als hij uit moet? Nemen ze hem mee naar buiten met het infuus in de hand? Zo deden ze dat iig hier in de kliniek bij mijn hond wel.
Gisterenavond heb ik een paar keer mijn scherm vergroot om te kijken of hij nog wel ademde, toen lag hij er af en toe zo stil bij en jeetje ... da's schrikken
Mystica
Geplaatst: 22-12-12 12:37
Hij heeft een catheter. Ik kan niet kijken, mijn PC loopt vast en mobiel staat op de oplader, dus hou me op de hoogte. Benthe is op stal en druk en raakt in de stress als ik bel.
Bravura
Geplaatst: 22-12-12 12:38
Hij heeft z'n oortjes er weer op en interesse in wat om hem heen gebeurt. En snuffelt in de lucht om geuren op te pakken.
Laatst bijgewerkt door Bravura op 22-12-12 12:40, in het totaal 1 keer bewerkt