xxsalinaxx schreef:ik mag/kan haar niet meer brok geven. daar word ze onhandelbaar van. het gras is zeker te weten goed, want het andere paard word er namelijk wel heel erg dik van.zij werd in het begin ook voller van dit gras.
ik wacht gewoon af wat de DA zegt, zij zei over het voer dat dit meer dan genoeg zou moeten zijn.
vroeger stond ze namelijk op 1/4 biks (2x per dag) en 2,5 plakken hooi (kleine balen)
Ik lees hier dat ze vroeger een halve kilo biks per dag kreeg en 2,5 halve plak hooi, als ik dit mijn paard geef, sorry voor mijn sarcasme, maar dan leeft hij niet lang meer. ik begrijp dus dat ze dat nu niet meer krijgt en dus geen hooi meer en die brok wellicht nog wel? Eiwitarm voer, wat voor hooi voerde je dan in de winter, wat kreeg hij op een dag dan te eten?
Moet hij nu van het gras leven? Dat zou best kunnen, maar als de problemen in de winter zijn ontstaan, dan heb je daar nu even niets aan.
Hoe is haar eetlust? Heel de dag gras eten en blijft ze dan ook buiten?
Overigens heb ik door de jaren heen uit eigen ervaring en om mij heen het vertrowuen in DA's al verloren........het handje vol echt goede daargelaten
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-07-12 15:22, in het totaal 1 keer bewerkt